Σύμφωνα με πληροφορίες, η Sony σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης στην επιχείρηση παιχνιδιών της κατά περίπου 10% αυτό το οικονομικό έτος.
Το Nikkei αποκαλύπτει ότι οι δαπάνες της Sony Interactive Entertainment για Έρευνα & Ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του έτους που λήγει τον Μάρτιο του 2024 θα ανέλθουν συνολικά σε 300 δισεκατομμύρια γιεν (περίπου 2,17 δισεκατομμύρια δολάρια).
Αυτό θα αντιπροσωπεύει περίπου το 40% των συνολικών δαπανών Ε&Α του ομίλου για την περίοδο, ξεπερνώντας τις επενδύσεις στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικών και ημιαγωγών.
Οι αυξημένες δαπάνες Ε&Α στο PlayStation χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν την εταιρεία να προωθήσει τα παιχνίδια ζωντανής υπηρεσίας της.
Η Sony επανέλαβε τον Μάιο ότι σχεδιάζει να έχει 12 ζωντανά παιχνίδια υπηρεσίας στην αγορά μέχρι το οικονομικό έτος που λήγει τον Μάρτιο του 2026 – από τρία κατά την τελευταία επιχειρηματική της χρονιά που έληξε τον Μάρτιο.
Τα παιχνίδια ζωντανών υπηρεσιών θα αντιπροσωπεύουν το 55% του προϋπολογισμού ανάπτυξης του PS5 κατά τη διάρκεια του τρέχοντος οικονομικού έτους, αυξάνοντας στο 60% μέχρι το οικονομικό έτος που λήγει τον Μάρτιο του 2026.
Η Sony αναμένει ότι η αγορά πρόσθετου περιεχομένου που σχετίζεται με ζωντανά παιχνίδια υπηρεσιών θα φτάσει τα 19,2 δισεκατομμύρια δολάρια το ημερολογιακό έτος 2026, σε σύγκριση με 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια για πωλήσεις ψηφιακών παιχνιδιών και 12 δισεκατομμύρια δολάρια για συνδρομές.
Το ρεπορτάζ του Nikkei ισχυρίζεται επίσης ότι η Sony σκοπεύει να «συνδυάσει τους πόρους των εννέα στούντιο παιχνιδιών στο εξωτερικό που έχει αποκτήσει ή επενδύσει τα τελευταία δύο χρόνια για να βοηθήσει την ανάπτυξη της εκτεταμένης πραγματικότητας».
Οι φιλοδοξίες της Sony για το metaverse την έχουν κάνει να επενδύσει περίπου 1,45 δισεκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία παραγωγής του Fortnite, Epic Games από τον Ιούλιο του 2020.