Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Ο Shigeru Miyamoto εξηγεί γιατί πιστεύει ότι οι πωλήσεις παιχνιδιών Pikmin δεν έχουν «εκτοξευτεί»

pikmin

Ο επικεφαλής σχεδιαστής της Nintendo, Shigeru Miyamoto, έχει συζητήσει την ιστορική απόδοση των παιχνιδιών Pikmin και γιατί πιστεύει ότι η σειρά δεν έχει «εκτοξευτεί» εμπορικά όπως μερικά από τα άλλα franchise της εταιρείας.

Το Pikmin 4 κυκλοφόρησε πρόσφατα στο Nintendo Switch και ο κάτοχος της πλατφόρμας ελπίζει ότι μπορεί να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό από αυτό που κατάφεραν οι προκάτοχοί του.

Το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις του franchise μέχρι σήμερα είναι η μεταφορά στο Switch του Pikmin 3, η οποία έχει πουλήσει περίπου δύο εκατομμύρια αντίτυπα. Συγκριτικά, το Super Mario Odyssey έχει πουλήσει πάνω από 25 εκατομμύρια και το Zelda: Breath of the Wild σχεδόν 30 εκατομμύρια.

Μιλώντας σε μια συνέντευξη προγραμματιστή στον επίσημο ιστότοπο της Nintendo, ο Miyamoto εξήγησε τις δικές του θεωρίες για το γιατί η σειρά Pikmin δεν κατάφερε να προσεγγίσει το ίδιο μέγεθος κοινού με τα άλλα franchise του, παρά το γεγονός ότι ήταν αγαπητή στους θαυμαστές.

Ο δημιουργός του Super Mario είπε ότι πίστευε ότι η δυσκολία της σειράς, ειδικά σχετιζόμενη με τα χειριστήρια και το βάθος του παιχνιδιού, ήταν ο κύριος παράγοντας και ότι είχε καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια στην προσπάθεια να «μεταφερθούν αυτά τα σημεία ως ενδιαφέροντα και όχι ως δύσκολα».

Διαβάστε επίσης:  Το Overwatch 2 καλοσωρίζει τον ανταγωνισμό από το Marvel Rivals: “Δεν έχουμε ξαναδεί παιχνίδι τόσο παρόμοιο με το δικό μας”

«Υπήρξαν τρία παιχνίδια στη σειρά μέχρι τώρα, από το Pikmin έως το Pikmin 3, και προσωπικά πάντα αναρωτιόμουν, “Γιατί δεν έχουν εκτιναχθεί περισσότερο σε πωλήσεις, παρόλο που είναι τόσο διασκεδαστικό να παίζεις;” Γιατί οι άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι τόσο δύσκολο;», έγραψε.

Στη συνέχεια, σημειώθηκε ότι πολλοί άνθρωποι φαίνονται να πιστεύουν ότι οι χαρακτήρες είναι χαριτωμένοι, αλλά ότι τα ίδια τα παιχνίδια είναι δύσκολα.

Ο Miyamoto απάντησε: «Καταλαβαίνω ότι οι άνθρωποι το βρίσκουν πιο δύσκολο όταν ο θάνατος είναι ένας παράγοντας. Αλλά νομίζω ότι η δύναμη του franchise έγκειται στη σχέση του με τη θνησιμότητα. Εάν κάτι είναι μη αναστρέψιμο, πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να αποτρέψετε ανεπιθύμητα πράγματα από το να συμβούν.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Features

Το Netflix ετοιμάζεται για μια γεμάτη χρονιά πρεμιέρας, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι ο αποχαιρετισμός σε δύο από τις πιο εμβληματικές σειρές της: το...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...