Αντί να στέκεται ορίζοντια, το Xbox Series X στέκεται κάθετα, αλλάζοντας τα μέχρι τώρα δεδομένα των κονσολών. Η Microsoft ανέλυσε το σκεπτικό της πίσω από αυτή την απόφαση σε μια πρόσφατη συνέντευξη με το Digital Foundry στο Eurogamer.
Η εταιρία λέει ότι η επιλογή του σχεδιασμού ήταν μέρος μιας προσπάθειας να γίνει ο ανεμιστήρας της κονσόλας όσο το δυνατόν μεγαλύτερος και πιο αποτελεσματικός.
Η ασυνήθιστη μορφή της κονσόλας είναι αποτέλεσμα δύο βασικών αναγκών: της ανάγκης για μια οπτική μονάδα δίσκου που μπορεί να διαβάσει τους δίσκους και από την ανάγκη να βελτιστοποιηθεί ο όγκος της ψύκτρας για να αντιμετωπιστούν οι μεγάλες απαιτήσεις ισχύος. Το αποτέλεσμα είναι κάτι που οι άνθρωποι αμέσως παρομοίασαν με ψυγείο μετά την αρχική αποκάλυψή της κονσόλας.
“Ο Jim [Wahl] ανέφερε πως ο ODD [οπτικός δίσκος] θέτει μία διάσταση, ο όγκος της ψύκτρας ρυθμίζει την άλλη διάσταση, το ύψος ρυθμίζεται από τη ροή του αέρα και σε όλο αυτό το είδος σύνθεσης για να υπολογίσουμε πώς αυτό το υλικό έρχεται μαζί , καταλήξαμε σε έναν τετράγωνο σχήμα που αγαπάμε “, δήλωσε ο Chris Kujawski, κύριος σχεδιαστής της Microsoft, στο Digital Foundry.
Εκτός από το σχήμα ψυγείου, οι θύρες εξόδου του αέρα του Xbox Series X βρίσκονται στην κορυφή και έχει ακόμη μεγαλύτερες τρύπες από τις προηγούμενες κονσόλες, οπότε ο ζεστός αέρας που παράγει μπορεί να βγει όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
“Έχουμε τον εξαερισμό στην κορυφή και έχουμε μεγάλες οπές, αλλά η καθαρή επίδραση της τοποθέτησης όλων αυτών, έχοντας παράλληλα μονοπάτια, έχοντας αυτόν τον πραγματικά ισχυρό, ήσυχο ανεμιστήρα στην κορυφή, είναι ότι έχουμε 70% περισσότερη ροή αέρα σε αυτή τη κονσόλα από την προηγούμενη γενιά και παίρνουμε 20% περισσότερη ροή αέρα μόνο μέσω της ψύκτρας μας από την προηγούμενη γενιά», δήλωσε ο Jim Wahl, διευθυντής μηχανικής της κονσόλας.