Connect with us

Τι ψάχνεις;

PS4

“Ξεκλειδώθηκε” και ο έβδομος πυρήνας της CPU του PS4 για τους developers


Στο παρελθόν, πολλοί προγραμματιστές ανέφεραν ότι είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν μόνο τους έξι πυρήνες από την οκταπύρηνη CPU του PlayStation 4, με τους δύο τελευταίους να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από το λειτουργικό σύστημα της κονσόλας.
Από ότι φαίνεται όμως η Sony Computer Entertainment τώρα πρόσφατα ήσυχα και ωραία ενημέρωσε το Software Development Kit για μπορούν οι προγραμματιστές να εκμεταλλεύονται και τον έβδομο πυρήνα. Η είδηση αυτή πηγάζει μέσα από το πρόσφατο changelog της ενημέρωσης του FMOD audio API, πράγμα που παρατήρησε ο χρήστη του NeoGAF, DieH@rd.
Firelight Technologies FMOD Studio API
Detailed Revision History
17/11/15 1.07.03 – Studio API patch release (build 69975)
Features:

  • LowLevel API – When using System::recordStart the provided FMOD::Sound can now be any channel count, up/down mixing will be performed as necessary.
  • LowLevel API – Improved performance of convolution reverb effect when wet is 0 or input goes idle.
  • LowLevel API – PS4 – Added FMOD_THREAD_CORE6 to allow access to the newly unlocked 7th core.
Σε αυτή την τελευταία πρόταση φαίνεται ξεκάθαρα πως επιτρέπεται πλέον η πρόσβαση στον έβδομο πυρήνα. Μάλιστα αυτή η πρόταση είναι ίδια με αυτό που υπήρχε στο changelog του Xbox One τον Ιανουάριο του 2015, όταν και επιτράπηκε στους προγραμματιστές να μπορούν να χρησιμοποιούν τον έβδομο πυρήνα της κονσόλας κατά την κατασκευή των παιχνιδιών τους.
Ωραία όλα αυτά, αλλά υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα. Η Sony δεν έχει ανακοινώσει ακόμα το οτιδήποτε, που σημαίνει πως όλα τα παραπάνω είναι απλές εικασίες. 

Ναι μεν έχουν γερές βάσεις αλλά παραμένουν εικασίες. Μένει λοιπόν μα περιμένουμε αν θα υπάρξει κάποιο σχόλιο από την Sony Computer Entertainment ή ακόμα και μία επίσημη ανακοίνωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Features

Το Netflix ετοιμάζεται για μια γεμάτη χρονιά πρεμιέρας, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι ο αποχαιρετισμός σε δύο από τις πιο εμβληματικές σειρές της: το...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...