Connect with us

Τι ψάχνεις;

elden ring

Νεα

Το ρεκόρ ταχύτητας του Elden Ring είναι τώρα κάτω από 7 λεπτά

Το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας του Elden Ring είναι τώρα 6:59 χάρη σε ένα απίστευτο σερί από το Distortion2, ο οποίος κατέρριψε το δικό του ρεκόρ .

 

 

Το χρονόμετρο του Distortion2 μέτρησε τη προσπάθεια του στα 7:01, αλλά αυτό οφείλεται σε τεχνικούς περιορισμούς και σε ορισμένους χρόνους φόρτωσης. Το χρονόμετρο εντός του παιχνιδιού για τον φρεσκοφτιαγμένο χαρακτήρα του επιβεβαιώνει το πρώτο speed run κάτω των 7 λεπτών.

Αυτή ήταν η πιο γρήγορη διαδρομή που είχα ποτέ στη ζωή μου“, είπε το Distortion2 στο stream, αργότερα αστειευόμενος ότι ουσιαστικά “σκότωσε” την κατηγορία οποιουδήποτε % για το Elden Ring, εκτός από μηχανικές ανακαλύψεις.

Διαβάστε επίσης:  Οι λεπτομέρειες της πλοκής του MCU 'Spider-Man 4' αποκαλύφθηκαν επιτέλους από τη Sony

Το πραγματικά συγκλονιστικό μέρος αυτής της διαδρομής είναι ότι ο Distortion2 αντιμετώπισε ένα μικρό εμπόδιο δημιουργώντας το τελικό zip για να σκοτώσει το Elden Beast. Τα πλαίσια ενεργοποίησης για αυτό το exploit είναι απίστευτα σφιχτά και του πήρε μερικές επιπλέον προσπάθειες για να το κάνει σωστά. Αν είχε αποτύχει αυτό το τελευταίο zip έστω και άλλη μια φορά, o χρόνος θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί. Όμως, ενώ αυτό σημαίνει τεχνικά ότι είναι δυνατό ένα πιο γρήγορο ρεκόρ με την τρέχουσα κατανόηση του παιχνιδιού από την κοινότητα του speedrun, ο Distortion2 λέει ότι έχει τελειώσει με αυτόν τον συγκεκριμένο αγώνα «μέχρι να βρεθούν νέα πράγματα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Η Sony Group Corporation ανακοίνωσε ότι απέκτησε επιπλέον μετοχές της Kadokawa Corporation, αυξάνοντας το μερίδιό της στο 10% και καθιστώντας την τον μεγαλύτερο μέτοχο...

Νεα

Η ανθολογική σειρά “Secret Level” του Prime Video, που επιχειρεί να ζωντανέψει εμβληματικούς χαρακτήρες και ιστορίες από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, βρίσκεται στο επίκεντρο...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...