Μετά τη χθεσινή “βουτιά” στην αρχιτεκτονική Xbox Velocity του Xbox Series X, ο διευθυντής διαχείρισης προγραμμάτων Jason Ronald μίλησε περισσότερο για τα μεγέθη αρχείων σε μια συνέντευξη με το IGN.
Ερωτηθείς για το πόσος χώρος στον SSD θα καταληφθεί από τα αρχεία συστήματος, ο Ronald εξήγησε ότι δεν μπορούσε ακόμη να μιλήσει για αυτό, αλλά αποκάλυψε επίσης ότι τα μεγέθη παιχνιδιών επόμενης γενιάς θα γίνουν “όσο το δυνατόν μικρότερα”:
“Δεν είμαστε έτοιμοι να μοιραστούμε τους τελικούς αριθμούς, επειδή ακόμα ολοκληρώνουμε την εμπειρία χρήστη, αλλά αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε πράγματα όπως η αποσυμπίεση υλικού ως παράδειγμα, επειδή θέλουμε να δείξουμε όσο το δυνατόν περισσότερο σεβασμό και να βεβαιωθούμε ότι το πραγματικό αποτύπωμα παιχνιδιού σε αυτήν τη μονάδα δίσκου θα είναι όσο το δυνατόν μικρότερο. ”
“Έχουμε και άλλες δυνατότητες που έχουμε παράσχει στους προγραμματιστές, έτσι ώστε οι προγραμματιστές να μπορούν να είναι πιο έξυπνοι σχετικά με το τι πραγματικά εγκαθίστανται. Έτσι, για παράδειγμα, εάν είστε πρωταρχικά αγγλόφωνος παίκτης, ίσως δεν χρειάζεται να κάνετε λήψη άλλες γλώσσες ή αρχεία ήχου, ώστε να μπορούμε να μειώσουμε και πάλι αυτό το αποτύπωμα συνολικά. ”
Ο Ronald συνέχισε επίσης να το συζητά λίγο περισσότερο σε επόμενες ερωτήσεις, αποκαλύπτοντας ότι τα μεγέθη παιχνιδιών του Xbox Series X θα εξαρτηθούν φυσικά από τον τύπο του παιχνιδιού και, ενώ διατηρώντας τα χαμηλά δεν είναι απαίτηση πιστοποίησης, η Microsoft συνεργάζεται στενά με προγραμματιστές σε όλο τον κόσμο για να βρει τις σωστές λύσεις για τους τίτλους τους.