Ο director του Starfield, Τοντ Χάουαρντ, έχει πει ότι το Starfield δημιουργήθηκε σκόπιμα για να παιχτεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Μιλώντας σε συνέντευξη στο Game Maker’s Notebook με τον CEO της Insomniac Games, Ted Price, συζήτησε την κλίμακα των σύγχρονων παιχνιδιών και διερεύνησε τις προθέσεις του για τη διάρκεια ζωής του Starfield.
«Αυτό είναι ένα παιχνίδι που σκοπίμως φτιάχτηκε για να παίζεται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ένα από τα πράγματα που μάθαμε από τα προηγούμενα παιχνίδια μας, όπως το Skyrim, όπως το Fallout, είναι ότι οι άνθρωποι θέλουν να τα παίζουν για πολύ καιρό», είπε ο Χάουαρντ.
«Πώς το κατασκευάζουμε έτσι ώστε να το επιτρέπει με τρόπο που να φαίνεται φυσικός, και αν οι άνθρωποι έχουν παίξει το παιχνίδι και έχουν ολοκληρώσει την κύρια αποστολή, μπορείτε να το δείτε».
Ο Χάουαρντ εδώ αναφέρεται στο ανοιχτό σύστημα Starfield New Game Plus, το οποίο έχει επαινεθεί από τους παίκτες για τη δημιουργικότητά του και τη μοναδική του φύση.
Ο Χάουαρντ ρωτήθηκε επίσης για την ανάγκη των προγραμματιστών να πιέσουν περαιτέρω τον εαυτό τους καθώς η τεχνολογία
Μπορείτε να διαβάσετε εδώ το review μας για το Starfield.