Η Microsoft έχει αναγνωρίσει “ζητήματα απόδοσης” σε πολλά παιχνίδια του Xbox Series X σε σύγκριση με τα αντίστοιχα του PS5 και είπε ότι συνεργάζεται με προγραμματιστές για τη βελτίωσή τους.
Όπως αναφέρθηκε από το The Verge, πρόσφατα βίντεο ανάλυσης από το Digital Foundry διαπίστωσαν ότι πολλά παιχνίδια λειτουργούν πιο σταθερά στο PS5 σε ορισμένες περιπτώσεις, παρά στο Xbox Series X που θεωρητικά διαθέτει πιο ισχυρές προδιαγραφές συστήματος.
Η λειτουργία υψηλού framerate του Devil May Cry 5 λειτουργεί αισθητά καλύτερα στο PS5 σε σύγκριση με το Series X, λέει το Digital Foundry, ενώ το Dirt 5 έχει βελτιωμένη ποιότητα εικόνας και ανάλυση στην κονσόλα της Sony.
Το Assassin’s Creed Valhalla – ένα παιχνίδι που κυκλοφόρησε η Microsoft παράλληλα με το Xbox Series X – είναι ένα άλλο παιχνίδι που έχει ένα πιο συνεπές framerate στο PlayStation 5 στην τρέχουσα μορφή του.
Σύμφωνα με τις πηγές του The Verge, το θέμα είναι αποτέλεσμα της καθυστερημένης διάθεσης των κιτ ανάπτυξης του Xbox Series X, τα οποία ανέφεραν οι προγραμματιστές ότι είχαν φτάσει πολύ αργότερα από του PlayStation 5.
Σε μια δήλωση που εκδόθηκε για το δημοσίευμα, η Microsoft αναγνώρισε τα βίντεο σύγκρισης και ισχυρίστηκε ότι συνεργάζεται με προγραμματιστές για την επίλυση των προβλημάτων.
«Γνωρίζουμε για τα ζητήματα απόδοσης σε λίγους βελτιστοποιημένους τίτλους στα Xbox Series X | S και συνεργαζόμαστε ενεργά με τους συνεργάτες μας για τον εντοπισμό και την επίλυση των ζητημάτων για να διασφαλίσουμε τη βέλτιστη εμπειρία», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
«Καθώς ξεκινάμε μια νέα γενιά κονσόλας, οι συνεργάτες μας μόλις τώρα γρατσουνίζουν την επιφάνεια του τι μπορούν να κάνουν οι κονσόλες επόμενης γενιάς και αναμένονται μικρές διορθώσεις σφαλμάτων καθώς μαθαίνουν πώς να εκμεταλλεύονται πλήρως τη νέα μας πλατφόρμα.»
«Είμαστε πρόθυμοι να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με προγραμματιστές για να διερευνήσουμε περαιτέρω την ικανότητα των Xbox Series X | S στο μέλλον.»