Η Tencent φέρεται να έχει εκφράσει την ανησυχία της ότι θα μπορούσε να χάσει τη θέση της ως η μεγαλύτερη εταιρεία παιχνιδιών στον κόσμο.
Κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνάντησης της Tencent αυτή την εβδομάδα, ο συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος Pony Ma δήλωσε ότι η επιχείρηση παιχνιδιών της, η οποία αντιπροσωπεύει πάνω από το 30% των εσόδων του κινεζικού τεχνολογικού γίγαντα, παρουσίασε χαμηλή απόδοση εν μέσω του σκληρού ανταγωνισμού πέρυσι.
«Τα παιχνίδια είναι η ναυαρχίδα μας… Αλλά τον περασμένο χρόνο, αντιμετωπίσαμε σημαντικές προκλήσεις», είπε ο Ma, σύμφωνα με το Reuters. «Βρεθήκαμε σε ζημία, καθώς οι ανταγωνιστές μας συνεχίζουν να παράγουν νέα προϊόντα, αφήνοντάς μας να νιώθουμε ότι δεν καταφέραμε τίποτα».
Ενώ παλαιότερες επιτυχίες όπως το Honor of Kings και το PUBG Mobile συνεχίζουν να αποδίδουν δυνατά, ο Ma φέρεται να είπε ότι τα τελευταία παιχνίδια της Tencent δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν τον Νοέμβριο από την ερευνητική εταιρεία Newzoo, η Tencent ήταν εύκολα ο μεγαλύτερος εκδότης στον κόσμο με βάση τα έσοδα το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Παρά τη μείωση κατά 3,6% από έτος σε έτος, τα έσοδα της Tencent από τα παιχνίδια κατά τους πρώτους έξι μήνες του περασμένου έτους ανήλθαν συνολικά στα 15,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Αυτό την τοποθετούσε πολύ μπροστά από τη δεύτερη θέση της Sony (8 δισεκατομμύρια δολάρια) και την τρίτη θέση της Apple (6,9 δισεκατομμύρια δολάρια).
Τα έσοδα της Microsoft από τα παιχνίδια θα ήταν συνολικά 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια εάν περιλαμβανόταν και η Activision Blizzard, αλλά η εξαγορά του εκδότη Call of Duty δεν είχε οριστικοποιηθεί κατά την εν λόγω περίοδο.