Το patch 1.1.0 του Diablo IV κυκλοφόρησε, μόλις δύο ημέρες πριν από την έναρξη της πρώτης σεζόν του παιχνιδιού, τη Season of Malignant, που θα κάνει τους παίκτες να ξεκινήσουν νέους χαρακτήρες για να περάσουν μέσα από ένα νέο quest line και ένα premium battle pass.
Όμως μέσα στο μακροσκελείς σημειώσεις του update ήταν ένα μεγάλο πλήθος αλλαγών που κλονίζουν σημαντικά τη δύναμη πολλών δημοφιλών builds (δηλαδή, μειώνουν την απόδοση του damage τους), καθώς και προσαρμογές στην καμπύλη δυσκολίας και το σύστημα ανταμοιβών που κάνουν το τέλος του παιχνιδιού ακόμα πιο κουραστικό.
Οι προσαρμογές περιλαμβάνουν γενικά nerfs όλων των builds των χαρακτήρων, χάρη στη μείωση του critical damage, του vulnerable damage, τους μπόνους μείωσης των cooldowns, του μπόνους εμπειρίας και πολλά άλλα. Και πέρα από αυτά που αφορούν την δύναμη των χαρακτήρων, το Helltide quest event που ήταν αρκετά προσοδοφόρο για ικανούς, υψηλού επιπέδου παίκτες που κυνηγούν Legendary και Unique items, τώρα έχει σκληρότερους εχθρούς και reward chests που κοστίζουν περισσότερους πόρους .
Όπως ήταν αναμενόμενο, αυτά οδήγησαν τους παίκτες που ένιωσαν εν μία νυκτί ότι οι χαρακτήρες τους ήταν λιγότερο ισχυροί να αντιδράσουν. Υπάρχουν διάφορες αναρτήσεις στο Reddit που εκφράζουν την οργή τους για τις αλλαγές και, όπως ήταν αναμενόμενο, η βαθμολογία των χρηστών του Metacritic για Diablo IV έχει φτάσει γρήγορα στο 3,6 στα 10 σε μόλις μια μέρα. Ως απάντηση, ο διευθυντής ανάπτυξης παγκόσμιας κοινότητας του Diablo, Adam Fletcher, ανακοίνωσε στο Twitter ότι η Blizzard θα φιλοξενήσει μια ροή Campfire Chat την Παρασκευή για να εξηγήσει τις αλλαγές.