Connect with us

Τι ψάχνεις;

Uncategorized

Βρέθηκε τρόπος να μειώσετε την δυσκολία των bosses του Bloodborne!

Το έχουμε πει και θα το ξαναπούμε: το Bloodborne δεν είναι ένα εύκολο παιχνίδι. Παρ όλα αυτά είναι τόσο ποιοτικό που αξίζει την θέση του στη συλλογή σας, είτε την ψηφιακή είτε την πραγματική.

Όμως, η δυσκολία του δείχνει να δέχεται “χτυπήματα” τελευταία. Αρχικά ένας παίχτης κατάφερε να το τερματίσει χωρίς να χρησιμοποιήσει όπλο ή να ανεβάσει level τον χαρακτήρα του, και τώρα, φαίνεται ότι βρέθηκε τρόπος που μειώνει την δυσκολία των bosses του παιχνιδιού!

Αυτό δηλώνει ο χρήστης του Reddit meatballz,σύμφωνα με τον οποίο αν αφήσετε το παιχνίδι ανοιχτό για 12 ώρες, θα διαπιστώσετε πως μπορείτε να νικήσετε τα bosses του Bloodborne με πολύ μεγάλη ευκολία.

Για του λόγου το αληθές δείτε και τα δύο βίντεο παρακάτω με το boss Logarius. Το πρώτο βίντεο παρουσιάζει τις επιθέσεις και τη δυσκολία του Logarius σε κανονική ροή παιχνιδιού, ενώ το δεύτερο τις κινήσεις του αφού έμεινε ανοιχτό το παιχνίδι για 12 ώρες:

Ο “κανονικός” Logarius:

Και ο “εύκολος” Logarius:

Κάποιοι χρήστες επισημαίνουν ότι το ίδιο μπορεί να συμβεί αν χρησιμοποιήσετε την suspend/resume λειτουργία βάζοντας το PS4 σε rest mode.

 Δεν είναι ακόμα γνωστή η αιτία που προκαλεί αυτή την διαφορά στον βαθμό δυσκολίας του Bloodborne, εάν πρόκειται για bug ή για κάποια διαρροή μνήμης. Μένει να δούμε αν η From Software θα εντοπίσει και θα διορθώσει το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Διαβάστε εδώ το review μας για το Bloodborne.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, δήλωσε πρόσφατα ότι η αγορά έχει γίνει “πολύ δύσκολη” για τα παιχνίδια όπως αυτά που παρήγαγε...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...