Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

“Η Telltale Games είχε μεγάλη πίεση να επαναλάβει την επιτυχία του The Walking Dead” σύμφωνα με τον συνιδρυτή της

Ο συνιδρυτής και πρώην CEO της Telltale Games Kevin Bruner μίλησε στο Game Informer για τις επιτυχίες και τι οδήγησε στο οριστικό κλείσιμο της εταιρείας την περασμένη χρονιά.

Υπήρχαν αρκετά προβλήματα εντός της Telltale όπως μεγάλες υπερωρίες από τους συντελεστές των παιχνιδιών και καταπιεσμένη δημιουργικότητα.

Ένας μεγάλος παράγοντας που οδήγησε την Telltale να μην παίρνει ρίσκα ήταν η επιτυχία με την σειρά παιχνιδιών The Walking Dead.

O Bruner εξήγησε πώς το The Walking Dead βοήθησε το studio «να εδραιωθεί» παγκοσμίως. Έφερε μεγάλη επιτυχία, αλλά και παράλογες προσδοκίες και μία πιο προσεγμένη προσέγγιση δίχως ρίσκα για τα μεταγενέστερα παιχνίδια.

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε ο Bruner στο Game Informer:

«… Η Telltale Games έγινε μεγαλύτερη και εστίασε σε πιο μεγαλύτερα πράγματα, βασικά το The Walking Dead ήταν ένα “δίκοπο μαχαίρι”. Δεν μπορείς να αντιγράψεις το Παιχνίδι Της Χρονιάς ξανά και ξανά. Δημιουργήσαμε ένα εκπληκτικό παιχνίδι, αλλά υπάρχουν πολλοί εξωτερικοί παράγοντες που έχουν επίδραση για το ποιο θα είναι το παιχνίδι της χρονιάς την εκάστοτε χρονιά υπολογίζοντας και τα άλλα παιχνίδια και το περιβάλλον στο οποίο δημιουργήθηκε. Οπότε, υπήρχε μεγάλη πίεση να αντιγράψουμε την επιτυχία του The Walking Dead από επιχειρησιακές ανάγκες.

Προσπαθήσαμε να διατηρήσουμε σταθερές αυτές τις προσδοκίες όσο καλύτερα μπορούσαμε αλλά και πάλι χρειαζόμασταν να βγούμε έξω να βρούμε άλλα μεγαλύτερα παιχνίδια και να γίνουμε ολοένα και μεγαλύτεροι».

Διαβάστε επίσης:  Ο Χάρισον Φορντ εντυπωσιάστηκε από την ερμηνεία του Τρόι Μπέικερ στο Indiana Jones and the Great Circle

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η ανθολογική σειρά “Secret Level” του Prime Video, που επιχειρεί να ζωντανέψει εμβληματικούς χαρακτήρες και ιστορίες από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, βρίσκεται στο επίκεντρο...

Νεα

Το Star Wars φαίνεται να βρίσκει επιτέλους ξανά τη φόρμα του στο Disney+ με το Skeleton Crew, μια από τις σειρές με την υψηλότερη...

Νεα

Ο μέσος παίκτης του Steam πιθανότατα πέρασε τις περισσότερες ώρες παιχνιδιού του από το 2024 για να σβήσει παιχνίδια από το backlog του –...