Ο υπεύθυνος σχεδιασμού του Xbox One σε συνέντευξη του εξηγεί το μέγεθος της κονσόλας.
Ο βιομηχανικός σχεδιαστής της Microsoft Καρλ Ledbetter είπε στο MCV ότι η δημιουργία μιας μηχανής σαν αυτή, συνεπάγεται ορισμένους συμβιβασμούς και παραχωρήσεις για τη λειτουργικότητα της και το μέγεθος είναι μέρος αυτών.
” Όλοι απογοητεύονται, γιατί αυτό που θέλουμε για τα πάντα είναι να είναι πολύ λεπτά, να μην ζεσταίνονται και απλά να είναι πανεύκολο να τα τοποθετούμε“, δήλωσε ο Ledbetter. “Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχουν πολύ σοβαρά ζητήματα γύρω από ψύξη όταν δίνουμε κάποιο αριθμό watts στον επεξεργαστή, ως εκ τούτου, το αντικείμενο πρέπει να έχει κάποιο μέγεθος. Υπάρχει πάντα μια ενδιαφέρουσα δυναμική μεταξύ μηχανικής και σχεδιασμού, καθώς και περιορισμών γύρω από την απόδοση “.
Και συνέχισε: “Αυτό λέγεται σχεδιασμός με περιορισμούς, και οι περιορισμοί δημιουργούν εξαιρετικά απτά πράγματα για τους ανθρώπους για να αντιμετωπίσουν και να λύσουν. Ο ουρανός μπορεί να γίνει λίγο δύσκολος γιατί είναι απεριόριστος και απέραντος. Οι μηχανικοί δεν γίνονται πραγματικά ένα εμπόδιο. Η μηχανική είναι απαραίτητη, όπως ακριβώς ο σχεδιασμός και η τεχνολογία. Είναι ένας συνδυασμός των πάντων που δημιουργεί το προϊόν“.