Ο βετεράνος πρώην σχεδιαστής της Bethesda, Bruce Nesmith, δήλωσε ότι ένα πιθανό sequel του Starfield θα ήταν «ένα φοβερό παιχνίδι», χάρη στο ότι ο προγραμματιστής θα μάθαινε από τα λάθη του πρώτου.
Μιλώντας στο VideoGamer, ο Nesmith, ο οποίος αποχώρησε από την εταιρεία το 2021, αφού εργάστηκε σε πολλές από τις μεγαλύτερες σειρές της, μεταξύ άλλων ως επικεφαλής σχεδιαστής του Skyrim, συνέκρινε την πρώτη προσθήκη του Starfield με εκείνη του Mass Effect ή του Assassin’s Creed, τα οποία έλαβαν συνέχειες που έτυχαν πολύ πιο θετικής υποδοχής από την αρχική τους κυκλοφορία.
«Ανυπομονώ για το Starfield 2», είπε. «Νομίζω ότι θα είναι ένα φοβερό παιχνίδι, επειδή θα αντιμετωπίσει πολλά από τα πράγματα που ο κόσμος λέει: ‘Είμαστε αρκετά εκεί. Μας λείπουν κάποια πράγματα’. Θα είναι σε θέση να πάρει αυτό που υπάρχει τώρα και να βάλει πολλά νέα πράγματα και να διορθώσει πολλά από αυτά τα προβλήματα».
Και πρόσθεσε: «Όταν φτιάξαμε το Skyrim, είχαμε το τεράστιο πλεονέκτημα του Oblivion, το οποίο είχε το τεράστιο πλεονέκτημα του Morrowind. Όλα αυτά τα πράγματα ήταν εκεί για εμάς.»
«Το μόνο που είχαμε να κάνουμε ήταν να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε και να προσθέτουμε νέα πράγματα. Δεν χρειαζόταν να ξεκινήσουμε από το μηδέν. Αν έπρεπε να ξεκινήσουμε από την αρχή, αυτό θα ήταν άλλα δύο ή τρία χρόνια ανάπτυξης».