Η Lilith Walther, δημιουργός και προγραμματιστής που εργάζεται ως επικεφαλής προγραμματιστής στο indie JRPG Witch, αποφάσισε να μας δείξει με τη χρήση της Unreal Engine 4, πως θα ήταν το Bloodborne, αν αντί για το PS4 κυκλοφορούσε στο πρώτο PlayStation.
Τα αραιά τρισδιάστατα γραφικά της δεκαετίας του 90 δίνουν στο Bloodborne μια τελείως διαφορετική, old – school αίσθηση, μετατρέποντας το ως το πιο αιματηρό παιχνίδι της παλιάς εποχής:
This Bloodborne PSX dev thread starts with loading and a proper loading screen! Now that we’re hopping between levels I need to write a save and load system that passes data around for proper navigation 🧵 pic.twitter.com/MHhMC1ouUE
— Lilymeister ✨🏳️⚧️ BLACK LIVES STILL MATTER (@b0tster) January 16, 2021
In this article: