Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Το Arcane κόστισε 250 εκατομμύρια δολάρια για την παραγωγή και των δύο σεζόν του

Η σειρά Arcane του Netflix αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλής, αλλά είχε και το ανάλογο υψηλό κόστος. Συγκεκριμένα, ένα που την τοποθετεί στην κορυφή της κατάταξης με τα περισσότερα χρήματα που ξοδεύονται για μια σειρά στο streaming ή στην τηλεόραση.

Η σειρά κινουμένων σχεδίων που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το γαλλικό στούντιο κινουμένων σχεδίων Fortiche βασίζεται σε μία από τις πιο δημοφιλείς IPs στη βιομηχανία του gaming, το League of Legends, το οποίο δημιουργήθηκε από την Riot Games το 2009 και έχει αυξήσει τη βάση των οπαδών του με την πάροδο των ετών. Τώρα, ο συνιδρυτής και επικεφαλής του τμήματος προϊόντων της Riot, Marc Merrill, έχει ένα μήνυμα προς τη βιομηχανία του θεάματος σχετικά με την πρόσφατη, δαπανηρή προσπάθειά τους.

Διαβάστε επίσης:  Οι υπόλοιποι εκδότες περιμένουν να δουν εάν το GTA 6 θα κυκλοφορήσει το 2025 πριν ορίσουν τις δικές τους ημερομηνίες κυκλοφορίας

Το Arcane, που κέρδισε τέσσερα βραβεία Emmy το 2022, συμπεριλαμβανομένου του καλύτερου προγράμματος κινουμένων σχεδίων, έχει τιμή 250 εκατομμυρίων δολαρίων για τα 18 επεισόδια μέσα στις δύο σεζόν του, καθιστώντας το το πιο ακριβό τηλεοπτικό σόου που έχει γίνει ποτέ, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Variety.

Μάλιστα σύμφωνα με το δημοσίευμα, αρχικά είχε προϋπολογιστεί για πέντε σεζόν, αλλά η Riot Games ανακοίνωσε ότι η δεύτερη σεζόν θα είναι η τελευταία της σειράς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η σεζόν των βραβείων ξεκινά επίσημα με την ανακοίνωση της shortlist  για τα Όσκαρ 2025. Η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών αποκάλυψε τις υποψήφιες...

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Οι σπάνιες και πολύτιμες κάρτες του Pokémon Trading Card Game (TCG) φαίνεται να έχουν βρεθεί στο επίκεντρο οικονομικών εγκλημάτων, όπως το ξέπλυμα χρημάτων, σύμφωνα...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...