Ο πρώην πρόεδρος της Blizzard, Mike Ybarra, πρότεινε ότι οι παίκτες θα πρέπει να μπορούν να δίνουν φιλοδωρήματα στους προγραμματιστές μετά την ολοκλήρωση ενός παιχνιδιού.
Μιλώντας στο X, ο Ybarra δήλωσε: “Ο Ybarra είπε ότι: “Όταν τελειώνω ένα παιχνίδι, υπάρχουν κάποια που με αφήνουν με δέος για το πόσο εκπληκτική ήταν η εμπειρία.”
“Συχνά σκέφτομαι ‘μακάρι να μπορούσα να δώσω σε αυτούς τους ανθρώπους άλλα 10 ή 20 δολάρια, επειδή άξιζε περισσότερο από τα 70 δολάρια που είχα αρχικά και δεν προσπάθησαν να με κοροϊδεύουν κάθε δευτερόλεπτο‘”.
Ο Ybarra σπεύδει να επισημάνει στην ίδια ανάρτηση ότι “στους περισσότερους δεν θα αρέσει η ιδέα” και ότι “έχουμε κουραστεί να δίνουμε φιλοδώρημα σε όλα τα άλλα – αλλά το βλέπω διαφορετικά αυτό από ένα σενάριο τύπου πίεσης για φιλοδώρημα“.
Ο Ybarra απαριθμεί παιχνίδια όπως το Horizon: Zero Dawn, God of War, Red Dead Redemption 2, Baldur’s Gate 2 και Elden Ring ως παραδείγματα παιχνιδιών που τον έκαναν να σκεφτεί αυτό το μοντέλο φιλοδωρήματος.
I’ve thought about this idea for a while, as a player, since I’ve been diving into single player games lately.
When I beat a game, there are some that just leave me in awe of how amazing the experience was. At the end of the game, I’ve often thought “I wish I could give these…
— Mike Ybarra (@Qwik) April 11, 2024
Ενώ πολλοί ανεξάρτητοι προγραμματιστές διαθέτουν εικονικά δοχεία φιλοδωρημάτων ή τρόπους δωρεάς στο στούντιο, αυτό είναι σπάνιο στα παιχνίδια μεγάλου προϋπολογισμού.
Ένας χρήστης που απάντησε στον Ybarra πρότεινε ότι αν κάποιος απολάμβανε ένα παιχνίδι τόσο πολύ, θα μπορούσε να κάνει δώρο σε έναν φίλο του το παιχνίδι στο Steam, αγοράζοντάς το έτσι δύο φορές.