Ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν έχει σχέδια να επιτρέψει την κυκλοφορία αποκλειστικών παιχνιδιών Xbox Series X.
Προς το παρόν είναι υποχρεωτική απαίτηση για τους προγραμματιστές να διασφαλίσουν ότι τα παιχνίδια τους είναι συμβατά τόσο με το Series X όσο και με το Series S, προκειμένου να κυκλοφορήσουν για τις κονσόλες της Microsoft.
Ορισμένοι προγραμματιστές έχουν υποστηρίξει ότι η ανάγκη να καλύψουν την κονσόλα αρχικού επιπέδου της Microsoft περιορίζει τις δυνατότητες των παιχνιδιών τρέχουσας γενιάς.
Και η κυκλοφορία στο Xbox ενός από τους πιο υψηλού προφίλ τίτλους της φετινής χρονιάς, του Baldur’s Gate 3, αντιμετώπισε προβλήματα με τις τεχνικές προδιαγραφές του Series S παρότι τελικά δόθηκε λύση.
«Στο S, συγκεκριμένα, σχεδιάσαμε το κουτί με ομοιότητες με το X και ξεκάθαρα σημεία όπου στοχεύουμε διαφορετική απόδοση», είπε ο Spencer στο Eurogamer την Τετάρτη.
«Δεν βλέπω έναν κόσμο όπου να ρίχνουμε το S. Όσον αφορά την ισοτιμία, δεν νομίζω ότι έχετε ακούσει από εμάς ή τη Larian, ότι πρόκειται για ισοτιμία. Νομίζω ότι αυτό είναι περισσότερο που η κοινότητα μιλά για αυτό. Υπάρχουν χαρακτηριστικά που αποστέλλονται στο X σήμερα και δεν αποστέλλονται στο S, ακόμη και από τα δικά μας παιχνίδια, όπως το ray-tracing που λειτουργεί στο X, δεν είναι στο S σε ορισμένα παιχνίδια. Έτσι, για έναν πελάτη S, ξόδεψε περίπου τα μισά από όσα αγόρασε ο πελάτης Χ, καταλαβαίνουν ότι δεν πρόκειται να λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο.»
«Θέλω να βεβαιωθώ ότι τα παιχνίδια είναι διαθέσιμα και στα δύο, αυτή είναι η δουλειά μας ως κάτοχος πλατφόρμας και δεσμευόμαστε σε αυτό με τους συνεργάτες μας», συνέχισε ο Spencer. «Και
«Το να υπάρχει μια τιμή εισόδου για την κονσόλα, κάτω των 300$, είναι καλό για τον κλάδο. Νομίζω ότι είναι σημαντικό, το Switch μπόρεσε να το κάνει αυτό, όσον αφορά το είδος των παραδοσιακών κονσολών που συνδέονται με την τηλεόραση. Νομίζω ότι είναι σημαντικό. Άρα δεσμευόμαστε».