Ο επικεφαλής τη CD Projekt εξέδωσε μια δημόσια συγγνώμη για την προβληματική κυκλοφορία του Cyberpunk 2077 και παρουσίασε τη δέσμευσή της να βελτιώσει το παιχνίδι.
Σε ένα απολογητικό βίντεο που δημοσιεύτηκε την Τετάρτη, ο συνιδρυτής και κοινός διευθύνων σύμβουλος της CD Project, Marcin Iwinski, δήλωσε ότι αυτός και οι συνεργάτες του – και όχι η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού – φταίνε για την κακή ποιότητα της έκδοσης για κονσόλες κατά την κυκλοφορία.
Η κατάσταση του παιχνιδιού είχε ως αποτέλεσμα την προσφορά επιστροφής χρημάτων για τον τίτλο από το PlayStation Store. Η CD Projekt αντιμετωπίζει επίσης αγωγή κατηγορίας που ισχυρίζεται ότι η εταιρεία παραπλάνησε τους επενδυτές για την ποιότητα του προϊόντος.
«Η έκδοση της κονσόλας του Cyberpunk 2077 δεν πληρούσε το ποιοτικό πρότυπο που θέλαμε», είπε ο Iwinski. «Εγώ, και ολόκληρη η ομάδα ηγεσίας, λυπόμαστε βαθιά και με αυτό το βίντεο αναλαμβάνω την ευθύνη δημόσια.»
«Παρακαλώ μην κατηγορείτε καμία από τις ομάδες μας για αυτό που συνέβη. Όλοι είναι απίστευτα ταλαντούχοι και εργατικοί. Ο εαυτός μου και το διοικητικό συμβούλιο είναι οι τελικοί υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων και ήταν η απόφασή μας να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι.»
«Αν και, πιστέψτε με, ποτέ δεν θέλαμε να συμβεί κάτι τέτοιο. Σας διαβεβαιώνω ότι θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη σας.»
Ο Iwinski ισχυρίστηκε ότι οι δοκιμές της CD Projekt για το παιχνίδι «δεν έδειξαν πολλά από τα προβλήματα» που αντιμετώπισαν οι παίκτες κατά την κυκλοφορία και ότι το στούντιο πίστευε πραγματικά ότι η έκδοση κονσόλας του τίτλου ήταν έτοιμη να κυκλοφορήσει παράλληλα με την έκδοση του υπολογιστή, η οποία αξιολογήθηκε σχετικά καλά.
Εξηγώντας το χάσμα μεταξύ των εκδόσεων της κονσόλας και του υπολογιστή, είπε: «Το Cyberpunk 2077 έχει τεράστιο πεδίο εφαρμογής, διαθέτει πλήθος προσαρμοσμένων αντικειμένων, αλληλεπιδρώμενα συστήματα και μηχανισμούς. Στο παιχνίδι, τα πάντα δεν εκτείνονται σε επίπεδο έδαφος, όπου μπορούμε να κάνουμε τα πράγματα λιγότερο βαριά για το υλικό, αλλά συμπυκνωμένα σε μια μεγάλη πόλη και σε ένα περιβάλλον χωρίς φόρτωση.»
«Το καταστήσαμε ακόμη πιο δύσκολο για εμάς θέλοντας πρώτα να κάνουμε το παιχνίδι να φαίνεται επικό σε υπολογιστές και, στη συνέχεια, να το προσαρμόσουμε στις κονσόλες – ειδικά της προηγούμενης γενιάς. Αυτή ήταν η βασική μας υπόθεση. Και τα πράγματα δεν φαίνονται πολύ δύσκολα στην αρχή, ενώ γνωρίζαμε ότι το κενό του υλικού, τελικά, ο χρόνος απέδειξε ότι υποτιμήσαμε το ποσό εργασίας.»
Η CD Projekt κυκλοφόρησε επίσης έναν χάρτη πορείας για μελλοντικές ενημερώσεις, DLC και τη δωρεάν αναβάθμιση του παιχνιδιού για κονσόλες επόμενης γενιάς.
Ενώ η εταιρεία σχεδιάζει ακόμα να κυκλοφορήσει δωρεάν DLC για το παιχνίδι, αυτό θα καθυστερήσει αρκετά.
«Σκοπεύουμε ακόμα να κυκλοφορήσουμε δωρεάν DLC για το παιχνίδι, όπως ακριβώς και με το The Witcher 3», είπε ο Iwinski. «Ωστόσο, έχουμε αποφασίσει ότι η προτεραιότητά μας είναι να εργαζόμαστε στις πιο σημαντικές διορθώσεις και ενημερώσεις. Θα κυκλοφορήσουμε δωρεάν DLC αργότερα – θα έχουμε περισσότερα να πούμε γι ‘αυτό τους επόμενους μήνες.»
Το δωρεάν DLC θα ακολουθήσει η επόμενη γενιά του παιχνιδιού, η οποία έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το δεύτερο μισό του 2021.