Όλα τα studios περνάνε δύσκολες περιόδους και η Naughty Dog δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Ο Lead Animator, Jeremy Yates, μίλησε σε ένα livestream του Gamesradar για την «σκοτεινή» περίοδο που βίωσε η Naughty Dog κατά την διάρκεια της κατασκευής του Uncharted: Drake’s Fortune.
Ο ίδιος εξήγησε πως τα πράγματα δυσκόλεψαν πολύ τότε διότι πριν από εκείνο τον καιρό κανείς δεν παραιτούνταν από την εταιρία. Όμως άλλες οι απαιτήσεις των παιχνιδιών που έφτιαχνε το studio πριν, που είχαν κάτι από cartoon, και άλλο αυτό το project το οποίο απαιτούσε περισσότερο ρεαλισμό.
Έτσι έγιναν πολλές προσλήψεις στο studio, οι οποίοι δεν ήξεραν πως δουλεύει η Naughty Dog. Τα πράγματα δεν κύλησαν όμως και πολύ καλά, καθώς στον δεύτερο χρόνο της κατασκευής του παιχνιδιού, πολλοί από τους καινούργιος έφυγαν διότι δεν πίστευαν πως θα πετύχει το όλο project.
Σχεδόν καθημερινά κάποιος υπέβαλε την παραίτησή του και μέσα σε λίγους μήνες είχαν φύγει τουλάχιστον 30 άτομα.
Οι παλαιότεροι όμως ήξεραν ευθύς εξαρχής πως θα ήταν κάτι το δύσκολο διότι ήταν κάτι το τελείως διαφορετικό, αλλά πότε δεν σταμάτησαν να δουλεύουν και να ελπίζουν.
Από ότι φαίνεται τελικά οι παλιοί δικαιώθηκαν για την επιμονή τους και την θέληση τους να ασχοληθούν με κάτι το οποίο δεν ήξεραν και πολύ καλά.