Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η Sony Interactive Entertainment τα καταφέρνει πολύ καλά με τα παιχνίδια ενός παίκτη και η εταιρεία έχει επαναλάβει τα σχέδιά της να στηριχτεί σταθερά σε αυτό το πλεονέκτημα στο μέλλον.
Στη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Sony Group Corporation, ο ανώτερος αντιπρόεδρος της Sony, υπεύθυνος για τα οικονομικά και τις IR, Sadahiko Hayakawa, εξηγεί ότι η εταιρεία σκοπεύει «να δημιουργήσει ένα βέλτιστο χαρτοφυλάκιο τίτλων κατά τη διάρκεια της τρέχουσας περιόδου του μεσοπρόθεσμου σχεδίου». Αυτό θα συνδυάσει «παιχνίδια ενός παίκτη, τα οποία αποτελούν το δυνατό μας σημείο και τα οποία έχουν μεγαλύτερη προβλεψιμότητα να γίνουν επιτυχίες λόγω της αποδεδειγμένης IP μας, με παιχνίδια ζωντανής υπηρεσίας που επιδιώκουν την ανοδική πορεία, αναλαμβάνοντας παράλληλα ένα ορισμένο ρίσκο κατά την κυκλοφορία».
Επεκτείνοντας αυτό, ο Hayakawa λέει ότι αναμένει ότι «οι πωλήσεις και τα κέρδη θα μειωθούν στο δεύτερο εξάμηνο του οικονομικού έτους» σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου, «όταν τα Marvel’s Spider-Man 2 και Helldivers 2 ήταν τεράστιες επιτυχίες». Με αυτό το δεδομένο, τα πράγματα που βρίσκονται σε εξέλιξη στο παρασκήνιο σαφώς κάνουν τη Sony να αισθάνεται σίγουρη, όπως προσθέτει ο Hayakawa: «Ωστόσο, σημειώνουμε σταθερή πρόοδο στην ανάπτυξη νέων τίτλων και στη βελτίωση της διαδικασίας μας για τα live-service παιχνίδια. Ξεκινώντας με το Ghost of Yotei, το οποίο είναι η συνέχεια του επιτυχημένου Ghost of Tsushima, σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να κυκλοφορούμε σημαντικούς τίτλους παιχνιδιών για έναν παίκτη κάθε χρόνο από [το] επόμενο οικονομικό έτος και μετά».