Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Η Take-Two πουλά την εταιρεία indie παιχνιδιών Private Division

Η Take-Two Interactive πουλάει την εταιρεία ανεξάρτητων παιχνιδιών Private Division, η οποία δημοσίευσε τίτλους όπως τα The Outer Worlds και OlliOlli World, μετά τις φήμες του καλοκαιριού ότι η Take-Two απέλυσε το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού της Private Division.

Η Take-Two δεν αποκάλυψε τον αγοραστή της Private Division ούτε το ποσό που πλήρωσε. Σε δήλωση που έστειλε με email στο The Verge, ο εκπρόσωπος της Take-Two, Alan Lewis, έγραψε: «Πρόσφατα πήραμε τη στρατηγική απόφαση να πουλήσουμε την εταιρεία Private Division για να εστιάσουμε τους πόρους μας στην ανάπτυξη των βασικών μας επιχειρήσεων και των επιχειρήσεων κινητής τηλεφωνίας μακροπρόθεσμα. Στο πλαίσιο αυτής της συναλλαγής, ο αγοραστής αγόρασε τα δικαιώματά μας σε ουσιαστικά όλους τους ζωντανούς και μη κυκλοφορημένους τίτλους της Private Division.»

«Η Take-Two θα συνεχίσει να υποστηρίζει το No Rest for the Wicked, το οποίο ξεκίνησε σε Early Access για PC τον Απρίλιο. Είμαστε ευγνώμονες για τη συνεισφορά της ομάδας της Private Division στην εταιρεία μας και είμαστε βέβαιοι ότι θα συνεχίσουν να επιτυγχάνουν επιτυχίες στο νέο τους σπίτι.»

Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία έχει ταλαιπωρηθεί από «μια σειρά από αποτυχίες, συμπεριλαμβανομένου του Kerbal Space Program 2, το οποίο ήταν γεμάτο προβλήματα και αποδοκιμάστηκε από τους οπαδούς». Τα παιχνίδια της Private Division, συμπεριλαμβανομένου του επερχόμενου προσομοιωτή φάρμας του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών Tales of the Shire, καθώς και το παιχνίδι σε συνεργασία  με τη Game Freak, γνωστό ως Project Bloom, θα μεταφερθούν στον νέο αγοραστή. Ωστόσο, ο αγοραστής του Private Divison δεν θα αποκτήσει τα δικαιώματα του No Rest for the Wicked.

Διαβάστε επίσης:  Η MachineGames έδειξε 15 λεπτά gameplay από το Indiana Jones and the Great Circle

Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, Strauss Zelnick, δήλωσε στο GamesIndustry.biz ότι ο αγοραστής θα ονομαστεί σύντομα και δήλωσε: «Η ομάδα του Private Division έκανε σπουδαία δουλειά υποστηρίζοντας τους ανεξάρτητους προγραμματιστές και, σχεδόν σε ένα, κάθε έργο που υποστήριξε πήγε καλά.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Sony είχε κάποια σκαμπανεβάσματα τους τελευταίους 11 μήνες, αλλά το Astro Bot φέρνει ένα δυνατό τέλος στη χρονιά με πάνω από 1,5 εκατομμύρια...

Νεα

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η Sony Interactive Entertainment τα καταφέρνει πολύ καλά με τα παιχνίδια ενός παίκτη και η εταιρεία έχει επαναλάβει τα...

Νεα

Ο πρόεδρος, COO και CFO της Sony, Hiroki Totoki, αναγνώρισε ότι το σχέδιο της εταιρείας να προωθήσει τη σύνδεση λογαριασμού PlayStation Network στους παίκτες...

Νεα

Για πολλούς ανθρώπους, η ιδέα ότι η σειρά Metal Gear και ο πρωταγωνιστής της Solid Snake θα ήταν άγνωστοι σε μια γενιά gamers θα...