Η Sucker Punch σχεδιάζει και άλλα spin-off projects του Ghost of Tsushima μετά το Ghost of Yotei.
Αυτό προκύπτει από συνέντευξη των New York Times με τους δημιουργικούς διευθυντές του Ghost of Yotei, Nate Fox και Jason Connell.
Οι δημιουργικοί διευθυντές του έργου, μίλησαν στο μέσο για το πρόσφατα ανακοινωμένο παιχνίδι, το οποίο διαδραματίζεται 300 χρόνια μετά το Ghost of Tsushima.
Το άρθρο σημειώνει επίσης ότι η ανακοίνωση του Ghost of Yotei αλλάζει εκ των υστέρων το Ghost of Tsushima από ένα αυτόνομο παιχνίδι στην αρχή ενός franchise, το οποίο, όπως αναφέρει, «θα περιλαμβάνει τουλάχιστον μία ταινία και άλλα spin-offs».
Μια ταινία Ghost of Tsushima βρίσκεται στα σκαριά και θα σκηνοθετηθεί από τον Chad Stahelski (John Wick: Chapter 4).
«Όταν αρχίσαμε να δουλεύουμε πάνω σε ένα sequel, η πρώτη ερώτηση που κάναμε στον εαυτό μας ήταν “ποιο είναι το DNA ενός παιχνιδιού Ghost;”»». δήλωσε ο Fox στους New York Times. «Πρόκειται για τη μεταφορά του παίκτη στον ρομαντισμό και την ομορφιά της φεουδαρχικής Ιαπωνίας».
Μέρος της έμπνευσης του παιχνιδιού προήλθε από το όρος Yotei, το οποίο μπορείτε να δείτε στο τρέιλερ ανακοίνωσης του παιχνιδιού. Μερικοί από την ομάδα του παιχνιδιού επισκέφθηκαν το βουνό και τη γύρω περιοχή για να αντλήσουν έμπνευση για την επερχόμενη συνέχεια.
Επισκέφθηκαν το εθνικό πάρκο Shiretoko στο βορειοανατολικό άκρο του Hokkaido, κατά τη διάρκεια του οποίου ο Fox ηχογράφησε ήχους για την ομάδα ήχου του.
«Μέσα στο πάρκο, πρέπει να παρακολουθήσετε ένα βίντεο που σας λέει για τους κινδύνους των αρκούδων», είπε ο Φοξ. «Το να βρίσκεσαι σε αυτό το απίστευτα όμορφο πάρκο με τους οδοντωτούς βράχους και το νερό, αλλά να γνωρίζεις όλη την ώρα ότι υπάρχουν επικίνδυνες αρκούδες, ήταν ηλεκτρισμένο. Προσπαθούμε να το μεταφέρουμε αυτό στο βιντεοπαιχνίδι – αυτή την αίσθηση του κινδύνου».