Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Η μείωση της δυσκολίας του Elden Ring θα «έσπαγε το ίδιο το παιχνίδι», λέει ο Miyazaki

elden ring

Ο πρόεδρος της FromSoftware και διευθυντής του Elden Ring Hidetaka Miyazaki δήλωσε ότι η μείωση της δυσκολίας του Elden Ring θα κατέστρεφε το παιχνίδι.

Μιλώντας στον The Guardian σε μια νέα συνέντευξη με αφορμή την κυκλοφορία του Shadow of the Erdtree, ο Miyazaki απάντησε στην συχνά επαναλαμβανόμενη συζήτηση για τη δυσκολία των παιχνιδιών της FromSoftware.

“Αν θέλαμε πραγματικά όλος ο κόσμος να παίξει το παιχνίδι, θα μπορούσαμε απλά να κατεβάζουμε τη δυσκολία όλο και περισσότερο. Αλλά αυτή δεν ήταν η σωστή προσέγγιση“, λέει ο Miyazaki.

Αν είχαμε ακολουθήσει αυτή την προσέγγιση, δεν νομίζω ότι το παιχνίδι θα είχε πετύχει αυτό που πέτυχε, επειδή η αίσθηση του επιτεύγματος που αποκτούν οι παίκτες ξεπερνώντας αυτά τα εμπόδια είναι τόσο θεμελιώδες μέρος της εμπειρίας. Η μείωση της δυσκολίας θα αφαιρούσε από το παιχνίδι αυτή τη χαρά – κάτι που, στα μάτια μου, θα κατέστρεφε το ίδιο το παιχνίδι“.

Διαβάστε επίσης:  Το Sonic the Hedgehog 3 έχει τον Jim Carrey να παίζει δύο σημαντικούς ρόλους

Τα παιχνίδια της FromSoftware είναι γνωστά για την έντονη δυσκολία τους, αλλά κάθε ένα από τα παιχνίδια του Miyazaki προσφέρει τρόπους μέσα στο παιχνίδι για να κάνει την πρόκληση πιο διαχειρίσιμη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το Concord μπορεί να έχει πουλήσει μόλις 25.000 αντίτυπα και στις δύο πλατφόρμες, όπως υποστηρίζεται. Σύμφωνα με νέα έκθεση του IGN, που επικαλείται τον...

Νεα

Το δωρεάν παιχνίδι ποδοσφαίρου UFL καθυστέρησε κατά τρεις μήνες, όπως ανακοίνωσε η Strikerz Inc. Τον περασμένο μήνα είχε ανακοινωθεί ότι το παιχνίδι θα κυκλοφορούσε...

Νεα

Η 2K αποκάλυψε τις σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στη The City στο NBA 2K25 για PlayStation 5, Xbox Series X|S και PC. Η ανανεωμένη...

Νεα

Η Sony ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να θέσει εκτός λειτουργίας το νέο live shooter Concord, να αποσύρει το παιχνίδι από την πώληση και να προσφέρει...