Η Electronic Arts κέρδισε μια αγωγή που της είχε γίνει σχετικά με τη σειρά FIFA αφού παρείχε στους ενάγοντες λεπτομερείς τεχνικές πληροφορίες και πρόσβαση στους μηχανικούς της.
Όπως ανέφερε το GamesIndustry.biz, η αγωγή κατηγορούσε την EA ότι χρησιμοποιεί κρυφά την πατενταρισμένη τεχνολογία Dynamic Difficulty Adjustment (DDA) – η οποία έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζει δυναμικά τη δυσκολία – στη σειρά FIFA, Madden και NHL
Ισχυρίστηκε ότι τα αθλητικά παιχνίδια της EA προσαρμόζουν τα επίπεδα δυσκολίας με στόχο να ενθαρρύνουν τους χρήστες να αγοράσουν πακέτα παικτών στο Ultimate Team για να αυξήσουν τις πιθανότητες νίκης τους.
Σε μια δήλωση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, ο εκδότης αποκάλυψε ότι οι ίδιοι οι ενάγοντες έχουν πλέον απορρίψει την υπόθεση αφού τους έδειξε αποδείξεις ότι δεν υπήρχε χρήση DDA ή scripting σε modes του Ultimate Team.
«Αυτό είναι το σωστό αποτέλεσμα», δήλωσε η εταιρεία. «Ενώ η EA διαθέτει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την τεχνολογία DDA, αυτή η τεχνολογία δεν ήταν ποτέ στο FIFA, στο Madden ή στο NHL και ποτέ δεν θα είναι.»
«Δεν θα χρησιμοποιούσαμε την τεχνολογία DDA για να δώσουμε στους παίκτες ένα πλεονέκτημα ή μειονέκτημα σε διαδικτυακές λειτουργίες για πολλούς παίκτες σε οποιοδήποτε από τα παιχνίδια μας και δεν το έχουμε καθόλου σε FIFA, Madden ή NHL».