Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Η Codemasters παίρνει την «δύσκολη απόφαση» για προσωρινή αφαίρεση του ray tracing από το F1 2021 στο PS5

Το πρώτο μεγάλο patch μετά την κυκλοφορία για το F1 2021 έχει αφαιρέσει προσωρινά το ray tracing στην έκδοση PlayStation 5 του παιχνιδιού.

Η ενημερωμένη έκδοση 1.04 κυκλοφόρησε για υπολογιστή πριν από λίγες μέρες, αλλά έφτασε στις κονσόλες χθες μαζί με μια νέα διόρθωση για το PS5.

Σύμφωνα με τα patch notes στον επίσημο ιστότοπο του F1 2021, το στούντιο γνώριζε για θέματα απόδοσης στο PS5 και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα ζητήματα οφείλονται στο ray tracing.

Για να το διορθώσει αυτό, η ομάδα έχει «πάρει τη δύσκολη απόφαση να την απενεργοποιήσει προσωρινά» για να προσθέσει σταθερότητα στο παιχνίδι. Η Codemasters λέει ότι στοχεύει τώρα να επιστρέψει τo ray tracing ξανά το συντομότερο δυνατό και θα παρέχει μια ενημέρωση όταν είναι έτοιμη.

Διαβάστε επίσης:  Ο Φιλ Σπένσερ εξηγεί τη στρατηγική της Xbox για το PlayStation 5

Οι εκδόσεις Xbox Series X και PC του παιχνιδιού θα συνεχίσουν να έχουν ενεργοποιημένo το ray tracing , επειδή το ζήτημα φαίνεται να υπάρχει μόνο στην έκδοση PS5.

To patch επιδιορθώνει επίσης ένα πρόβλημα όπου οι παίκτες σε όλες τις μορφές είχαν κατεστραμμένα αρχεία αποθήκευσης, αν επεξεργαστούν το χρώμα του οχήματός τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...