Ο Jason Blundell ένας από τους υπεύθυνους της δημιουργίας του δημοφιλούς mode Zombies της σειράς Call of Duty ανακοίνωσε την αποχώρησή του από το Studio της Treyarch μετά από 13 χρόνια.
Σε δήλωση του που δημοσιεύθηκε στο Twitter, ο Blundell είπε πώς η δουλειά του στα Zombies ήταν «μία μοναδική εμπειρία» και ευχαρίστησε την κοινότητα που βοήθησε στην δημιουργία εμπειριών «που θα θυμάται για μια ζωή».
Ο Blundell μαζί με μια μικρή ομάδα ξεκίνησε την δουλειά του το 2007 στα Zombies με την δημιουργία του Nazi Zombies του Call of Duty: World At War του 2008, ένα mode 1-4 παικτών όπου οι παίκτες έδιναν μάχες με ορδές από ζόμπι. Το World At War ήταν το πρώτο Call of Duty που περιλάμβανε Zombies το οποίο απέκτησε μεγάλο κοινό και στην συνέχεια έγινε ένα «αναπόσπαστο» κομμάτι των Black Ops παιχνιδιών της Blockbuster σειράς.
Σε παλαιότερη συνέντευξη του με το Gamesradar μίλησε για την δημιουργία του mode στο World At War λέγοντας:
«Η συμφωνία μεταξύ με τους διευθυντές ήταν να το κάνουμε, αλλά να μην μιλήσουμε για αυτό. ‘Δεν θα το προωθήσουμε, ούτε θα το διαφημίσουμε. Θα το βάλουμε στο τέλος της ιστορίας του παιχνιδιού και θα δούμε πώς θα εξελιχθεί’».
Ο Blundell έγινε συν-επικεφαλής της Treyarch τον Νοέμβριο του 2016 μετά από μία θητεία δημιουργίας των Zombies modes για πολλά Black Ops παιχνίδια.
Η αποχώρησή του από το στούντιο έρχεται σε μία σημαντική συγκυρία για το στούντιο της Treyarch, αφού πήρε «τα ηνία» ανάπτυξης του νέου Call of Duty που θα κυκλοφορήσει το 2020 μετά από μία διαφωνία μεταξύ των στούντιο της Raven και της Sledgehammer Games για δημιουργικές διαφορές μια κίνηση που τα υποβαθμίζει σε υποστηρικτικά στούντιο.
We wish to thank Jason for his many contributions to Treyarch. We’ve enjoyed our journey together and wish him the very best going forward! pic.twitter.com/Tb8o36VWb2
— Treyarch Studios (@Treyarch) February 28, 2020