Το
τελευταίο χρόνο, δύο υψηλού επιπέδου developers παραιτήθηκαν από τις πολλά υποσχόμενες εταιρείες του μετά
από μια δεκαετία όπου δημιούργησαν επιτυχημένους τίτλους. H Amy Hennig παραιτήθηκε τον Μάρτιο από την
Naughty Dog και η Jade Raymond από την Ubisoft τον Οκτώβριο. Και οι δύο τώρα δουλεύουν στην EA για το Star Wars.
τελευταίο χρόνο, δύο υψηλού επιπέδου developers παραιτήθηκαν από τις πολλά υποσχόμενες εταιρείες του μετά
από μια δεκαετία όπου δημιούργησαν επιτυχημένους τίτλους. H Amy Hennig παραιτήθηκε τον Μάρτιο από την
Naughty Dog και η Jade Raymond από την Ubisoft τον Οκτώβριο. Και οι δύο τώρα δουλεύουν στην EA για το Star Wars.
Μιλώντας
στο Gamesindusrty.biz, η Hennig και η Raymond εξηγούν πώς δεν προχώρησαν σε κάτι δικό τους και παρέμειναν
στις μεγάλες εταιρείες και στα AAA παιχνίδια.
στο Gamesindusrty.biz, η Hennig και η Raymond εξηγούν πώς δεν προχώρησαν σε κάτι δικό τους και παρέμειναν
στις μεγάλες εταιρείες και στα AAA παιχνίδια.
Η
Hennig απαντά: “Είμαι στην βιομηχανία 26 χρόνια τώρα. Σκέφτηκα στην αρχή να
κάνω κάτι πιο μικρό και πρωτότυπο, ας πούμε κάτι για το VR. Αλλά όταν σου έρχεται μια πρόταση για να δουλέψεις για
το Star Wars, τότε απλώς λες «μάλιστα κύριε». Δεν μπορείς να το αφήσεις να πέσει κάτω
όσο και αν ξέρεις ότι θα έχει ανταγωνισμό. Δεν ήταν το όνειρο μου να μπω σε μια
τεράστια εταιρεία ή να δουλέψω σε ένα οποιοδήποτε μεγάλο franchise αλλά αυτό είναι το Star Wars, κάτι που ήθελα σε όλη μου την
ζωή. Αν δεχτείς πρόταση να μπεις στην ομάδα, τότε λες μόνο «ναι». “
Hennig απαντά: “Είμαι στην βιομηχανία 26 χρόνια τώρα. Σκέφτηκα στην αρχή να
κάνω κάτι πιο μικρό και πρωτότυπο, ας πούμε κάτι για το VR. Αλλά όταν σου έρχεται μια πρόταση για να δουλέψεις για
το Star Wars, τότε απλώς λες «μάλιστα κύριε». Δεν μπορείς να το αφήσεις να πέσει κάτω
όσο και αν ξέρεις ότι θα έχει ανταγωνισμό. Δεν ήταν το όνειρο μου να μπω σε μια
τεράστια εταιρεία ή να δουλέψω σε ένα οποιοδήποτε μεγάλο franchise αλλά αυτό είναι το Star Wars, κάτι που ήθελα σε όλη μου την
ζωή. Αν δεχτείς πρόταση να μπεις στην ομάδα, τότε λες μόνο «ναι». “
Και όσο
η Hennig στηρίζεται σε αυτή την άποψη,
το ότι λόγω του Star Wars και μόνο, εντάχθηκε στην ομάδα της EA, η Raymond μας λέει κάτι λίγο πιο διαφορετικό.
η Hennig στηρίζεται σε αυτή την άποψη,
το ότι λόγω του Star Wars και μόνο, εντάχθηκε στην ομάδα της EA, η Raymond μας λέει κάτι λίγο πιο διαφορετικό.
“Σκέφτηκα
πολλά πράγματα. Ξεκίνησα να μιλάω για επιχειρηματικά κεφάλαια, μίλησα και με indie developers. Τότε ήταν που ήρθε η
ευκαιρία για την EA, και έπρεπε να σκεφτώ τι είναι σημαντικό για
εμένα, γιατί ακόμα και κάποιες άλλες ευκαιρίες θα μπορούσαν να ήταν καλύτερες
από την συγκεκριμένη. Κάποιοι θα μπορούσατε να πείτε πως αν ξεκινούσα ένα δικό
μου παιχνίδι με μια ιδέα, να το κάναμε free-to-play για τα mobile, θα έφερνε περισσότερα έσοδα.
πολλά πράγματα. Ξεκίνησα να μιλάω για επιχειρηματικά κεφάλαια, μίλησα και με indie developers. Τότε ήταν που ήρθε η
ευκαιρία για την EA, και έπρεπε να σκεφτώ τι είναι σημαντικό για
εμένα, γιατί ακόμα και κάποιες άλλες ευκαιρίες θα μπορούσαν να ήταν καλύτερες
από την συγκεκριμένη. Κάποιοι θα μπορούσατε να πείτε πως αν ξεκινούσα ένα δικό
μου παιχνίδι με μια ιδέα, να το κάναμε free-to-play για τα mobile, θα έφερνε περισσότερα έσοδα.
Αλλά το
σκέφτηκα αρκετές φορές και είπα πως είμαι χαρούμενη περισσότερο με αυτό που
κάνω τώρα παρά με κάτι που θα ξεκινήσω τελείως μόνη μου, και αυτό που ήθελα εδώ
και 10 χρόνια ήταν να δουλέψω σε ένα από αυτά τα μεγάλα franchises, όπως το Assassin’s Creed.”
σκέφτηκα αρκετές φορές και είπα πως είμαι χαρούμενη περισσότερο με αυτό που
κάνω τώρα παρά με κάτι που θα ξεκινήσω τελείως μόνη μου, και αυτό που ήθελα εδώ
και 10 χρόνια ήταν να δουλέψω σε ένα από αυτά τα μεγάλα franchises, όπως το Assassin’s Creed.”