Ο προγραμματιστής του Palworld, Pocketpair, υποστήριξε ότι δεν θα κάνει το παιχνίδι free-to-play, ούτε θα αλλάξει το μοντέλο του παιχνιδιού σε παιχνίδι ως υπηρεσία.
Την περασμένη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος της Pocketpair, Takuro Mizobe, έκανε εικασίες σχετικά με το μέλλον του παιχνιδιού.
«Όταν το σκέφτεστε από επιχειρηματική άποψη, το να το κάνετε παιχνίδι με ζωντανή υπηρεσία θα παρατείνει τη διάρκεια ζωής του και θα το κάνει πιο σταθερό από άποψη κερδοφορίας», δήλωσε ο Mizobe.
«Ωστόσο, το παιχνίδι δεν σχεδιάστηκε αρχικά με αυτή την προσέγγιση στο μυαλό, οπότε θα υπήρχαν πολλές προκλήσεις για να το οδηγήσουμε στο μονοπάτι των ζωντανών υπηρεσιών».
Τώρα, μετά από κάποιες αντιδράσεις των οπαδών, ο προγραμματιστής διαβεβαίωσε τους παίκτες ότι δεν σκοπεύει να αλλάξει το μοντέλο του παιχνιδιού.
«TL;DR – Δεν αλλάζουμε το επιχειρηματικό μοντέλο του παιχνιδιού μας, θα παραμείνει buy-to-play και όχι f2p ή GaaS», ξεκίνησε η δήλωση στο X.
«Πρόσφατα δημοσιεύτηκε ένα άρθρο στο οποίο συζητήσαμε την πιθανή μελλοντική κατεύθυνση του Palworld και ιδέες για τη συνέχιση του παιχνιδιού για μεγάλο χρονικό διάστημα.»
«Στην πραγματικότητα, αυτή η συνέντευξη διεξήχθη πριν από αρκετούς μήνες. Εκείνη την εποχή, εξακολουθούσαμε να σκεφτόμαστε τον καλύτερο τρόπο για να προχωρήσει το Palworld, ώστε να δημιουργηθεί ένα παιχνίδι μακράς διάρκειας που θα συνεχίσει να αναπτύσσεται. Το συζητάμε ακόμα εσωτερικά, καθώς είναι αρκετά δύσκολο να βρούμε τον ιδανικό δρόμο, αλλά έχουμε ήδη αποφασίσει ότι η προσέγγιση F2P/GaaS δεν είναι κατάλληλη για εμάς».