Ο Gareth Reeder παραγωγός της EA για το FIFA 17 μιλώντας στο Playstation Access αναφέρθηκε στις αλλαγές που φέρνει το νέο παιχνίδι της σειράς σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Οι πιο αξιοσημείωτες αλλαγές αφορούν το gameplay καθώς και τις στημένες φάσεις. Όπως εξηγεί ο Reeder, το FIFA 17, φέρνει πολλές αλλαγές, αλλά όχι επειδή είναι κάτι που η ΕΑ θα μπορούσε να κάνει – αλλά γιατί θέλει να πετύχει μια πιο ρεαλιστική εμπειρία.
Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές είναι, φυσικά, η προσθήκη μιας νέας λειτουργίας story mode, το The Journey. Σύμφωνα με τον Reeder, η νέα λειτουργία σχεδιάστηκε με την ΕΑ “να θέλει ο κόσμος του ποδοσφαίρου στο The Journey να αντικατοπτρίζει ποιος είσαι και τι κάνεις”.
Άλλες αλλαγές αφορούν τον πολύ μεγαλύτερο και πιο ρεαλιστικό έλεγχο της μπάλας, καινούργιες πολύ επιθετικές τεχνικές , νέες τεχνικές για πάσες , αλλαγές στους τερματοφύλακες και πολλά ακόμη.
Προσθήκες θα έχουμε και στο FIFA Ultimate Team με δύο κύρια νέα χαρακτηριστικά. Το πρώτο αφορά τις νέες προκλήσεις squad building και τη “λειτουργία παζλ” όπου οι χρήστες θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους πολλά χωριστά στοιχεία ώστε να δημιουργήσουν την καλύτερη δυνατή ομάδα, απολαμβάνοντας in-game rewards. Επίσης θα υπάρχει και δυνατότητα ανταλλαγής, με τους παίχτες να ανταλλάζουν π.χ. τους bronze players τους με silver κλπ…
Τέλος θα έχουμε το νέο competitive mode στο FIFA 17 Ultimate Team με τίτλο “Fighting Champions”. Οι ανταμοιβές για εκείνους που βρίσκονται στο high-end ties “θα είναι οι μεγαλύτερες που έχουμε ποτέ στο FIFA” εξηγεί ο Reeder.