Όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φόρα το Xbox One, είχε και το Kinect μαζί και κόστιζε $500. Το θέμα είναι πως η τιμή του δεν ήταν αρκετά προσιτή, ειδικά όταν και ο κόσμος δεν ήθελε να αγοράζει το Kinect. Μετά κυκλοφόρησε η έκδοση χωρίς το Kinect, και στο τέλος η τιμή του έπεσε στα $350.
Πως όμως τα κατάφερε χωρίς να γίνουν αλλαγές στο μοντέλο, σε αντίθεση με το PlayStation 4;
Ο Aaron Greenberg της Microsoft είπε: «Είναι απλά ένα κομμάτι του κύκλου της ζωής, όπου τα κομμάτια που είναι μέσα στο κουτί κοστίζουν λιγότερο, αρά υπάρχουν και θετικά από όλο αυτό. Αλλά έχετε δίκαιο, αν κάποιος θέλει ας πούμε να αγοράσει ένα PC με τις δυνατότητες του Xbox One, τότε θα δυσκολευτεί κάποιος να το βρει στην ίδια τιμή. Αυτό είναι που δίνει και αξία σε αυτό που προσφέρουμε. Επίσης οι καταναλωτές αγοράζουν παιχνίδια, γίνονται μέλη στην υπηρεσία του Live, και άλλα πολλά. Υπάρχουν και κάποια οικονομικά δεδομένα που λαμβάνει υπ’όψην η Sony.»
Βέβαια δεν έχει να κάνει μόνο με την τιμή. Το να είσαι ανταγωνιστικός στο θέμα της τιμής είναι σημαντικό, αλλά όπως λέει ο Greenberg: «Η μεγάλη διαφορά για εμάς είναι πως έχουμε εξαιρετικά παιχνίδια, και συνεχίζουμε να πρωτοπορούμε στο Xbox Live, ενώ παράλληλα είμαστε μια πολύ ωραία κοινότητα όπου παίζουν οι φίλοι σας, όπου κερδίζετε διάφορα achievements, και πολλά ακόμα, τα οποία και θέλουμε να συνεχίσουμε να πραγματοποιούμε.»
«Οπότε η ομάδα δουλεύει πολύ σκληρά. Πιστεύω πως πρωτοπορούμε αρκετά. Ελπίζουμε πως το βλέπει ο κόσμος βλέπει την διαφορά από πέρσι, πρωτοπορήσαμε αρκετά, και αν σήμερα έχετε ένα Xbox One γνωρίζετε πως θα βελτιώσουμε και άλλα πράγματα μέσα στον επόμενο χρόνο. Το ίδιο ισχύει και για όσους έχουν Windows 10. Θα μας δείτε να συνεχίζουμε αυτό που κάνουμε.»