Όπως αναφέρει το Insider Gaming έχει μιλήσει με περισσότερους από 10+ παίκτες αυτή την εβδομάδα, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να παίξουν το Skull and Bones της Ubisoft για έως και έξι ώρες στα πρόσφατα playtests του. Αν και ένα ή δύο σχόλια ήταν θετικά με το παιχνίδι, η συνολική αίσθηση με όσους έπαιξαν το παιχνίδι είναι ότι δεν είναι ακόμα τίποτα το ιδιαίτερο.
Το playtest έρχεται μετά την ανακοίνωση του Yves Guillemot ότι το παιχνίδι θα καθυστερήσει ξανά από την ημερομηνία κυκλοφορίας του στις 9 Μαρτίου 2023. Σύμφωνα με τον Guillemot, η καθυστέρηση θα επιτρέψει «μια πολύ πιο εκλεπτυσμένη και ισορροπημένη εμπειρία και την οικοδόμηση της ευαισθητοποίησης», ενώ υπόσχεται ότι οι παίκτες θα εκπλαγούν θετικά από την εξέλιξή του.
Ωστόσο, σύμφωνα με πηγές του Insider Gaming, οι παίκτες δεν εκπλήσσονται καθόλου από την εξέλιξή του, με κάποιους ακόμα και να αρνούνται την συμμετοχή τους στο νέο γύρο δοκιμών.
Δύο προγραμματιστές και κάποιοι συμμετέχοντες λένε ότι δεν θα εκπλαγούν αν το παιχνίδι δεν κυκλοφορούσε μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2023 «το νωρίτερο» λόγω του ότι το παιχνίδι εξακολουθεί να είναι ημιτελές. Στην πραγματικότητα, ένας playtester, ο οποίος παρακολούθησε αυτοπροσώπως μια εβδομαδιαία εκδήλωση playtest ανέφερε πρόσφατα ότι οι προγραμματιστές απάντησαν στις ανησυχίες των playtester σχετικά με την έλλειψη μάχης στη στεριά επειδή «είναι πολύ βαθιά στο παιχνίδι για να κάνουν οτιδήποτε σοβαρό».
Οι ανησυχίες συνεχίζουν να αυξάνονται και για το Skill & Bones, αφού οι δοκιμαστές ανέφεραν στο Insider Gaming ότι το παιχνίδι εξακολουθεί να έχει game breaking bugs. Είναι ένα συναίσθημα που δεν εκφράζεται μόνο από τους παίκτες παικτών, καθώς η Ubisoft έχει επίσης καθυστερήσει ένα media hands-on preview event που ήταν προγραμματισμένο για την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου.