Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης της Microsoft κατάφερε να “τερματίσει” το σκορ του MS. Pac-Man

Ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργήθηκε από την Microsoft κατάφερε να φτάσει στο μέγιστο δυνατό σκορ των 999,990 πόντων, στην έκδοση του MS. Pac-Man για το Atari 2600.

Οι ερευνητές επέλεξαν το Ms. Pac-Man για να είναι  λιγότερο προβλέψιμο από την αρχική έκδοση του παιχνιδιού, γεγονός που θα βοηθούσε την AI  να αντιμετωπίσει καλύτερα τις πραγματικές καταστάσεις που είναι εξίσου απρόβλεπτες. Είναι τόσο εντυπωσιακό αυτό το κατόρθωμα, αφού λίγες εταιρείες είναι πρόθυμες να πληρώσουν για κάτι που απλά κάθεται και παίζει βιντεοπαιχνίδια όλη την ημέρα.

Η συγκεκριμένη AI δημιουργήθηκε από την εταιρεία Maluuba, η οποία εξαγοράστηκε από την Microsoft τον προηγούμενο χρόνο, χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση που ονομάζεται “αρχιτεκτονική υβριδικής ανταμοιβής“. Χρησιμοποιώντας 150 agents που επικεντρώνονται και ανταμείβονται σε μια συγκεκριμένη ολοκληρωμένη εργασία στο παιχνίδι, όπως η εύρεση σφαιριδίων ή η αποφυγή φαντασμάτων, η AI κατάφερε να διαχειριστεί και να δώσει προτεραιότητα σε πραγματικό χρόνο για να κάνει το τέλειο παιχνίδι.

Διαβάστε επίσης:  Οι θαυμαστές αντιδρούν στο επεισόδιο «God of War» του «Secret Level» στο PlayStation

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η σεζόν των βραβείων ξεκινά επίσημα με την ανακοίνωση της shortlist  για τα Όσκαρ 2025. Η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών αποκάλυψε τις υποψήφιες...

Νεα

Οι σπάνιες και πολύτιμες κάρτες του Pokémon Trading Card Game (TCG) φαίνεται να έχουν βρεθεί στο επίκεντρο οικονομικών εγκλημάτων, όπως το ξέπλυμα χρημάτων, σύμφωνα...

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...