Η κονσόλα της Microsoft μας είχε υποσχεθεί το 2013 πως θα μας φέρει την απόλυτη εμπειρία gaming. Και αυτό θα το κάνει ένα παιχνίδι, το οποίο δεν είναι άλλο από το Crackdown 3 Multiplayer.
Όλα ξεκίνησαν τόσο απλά, κατασκευάζοντας στο sandbox την ελευθερία και την διαδραστικότητα. “Είπαμε πως αν θέλουμε να φτιάξουμε ένα καλό Crackdown 3 Multiplayer, θα θέλουμε πραγματικά να μεταφέρουμε αυτή τη σωματικότητα στο online space.” είπε ο Dave Jones, ένας developer γνωστός για πολλά franchises όπως τα Crackdown, GTA, APB και τώρα πρόεδρος και συνιδρυτής της Cloudgine.
“Ξεκινήσαμε από την υψηλότερη μπάρα λέγοντας, ‘πως θα ήταν αν δημιουργούσαμε έναν κόσμο που θα ήταν ολοκληρωτικά destructible;‘. Αυτός ήταν ο στόχος μας. Το σκεφτήκαμε να το κάνουμε καθώς ο παίχτης πολλές φορές αναρωτιέται γιατί δεν περνάει η σφαίρα μέσα από τον τοίχο ή γιατί δεν μπορώ να κάνω μεγαλύτερη τρύπα στον τοίχο; Οπότε έχουμε να κάνουμε με το να καταστρέφουμε τοίχους στα videogames.”
Σε αυτό το σημείο φαίνονται όλα υποσχόμενα αλλά δύσκολα να γίνουν πραγματικότητα. Αυτό το κάνει εδώ και χρόνια το Battlefield, όπως και το Rainbow Six: Siege πάει να κάνει κάτι παρόμοιο. Το Crackdown όμως δεν θα περιοριστεί στα 8-core CPU ή στα 1.31 teraflops για τα γραφικά.
Αυτή τη στιγμή, το Crackdown 3 είναι μακριά ακόμα και έχουν πολλά να γίνουν μέχρι να ολοκληρωθεί. Η επίδειξη του Dave Jones ήταν αρκετά εντυπωσιακή, και παραμένει μια ακόμα επίδειξη. “Έτσι έχουμε να κάνουμε πολλές καταστροφές ώστε να πετύχουμε την καταστροφή” που θέλουμε.”
Το πως θα εφαρμοστούν κάποια πράγματα στα game modes θα αποφασιστεί από τώρα μέχρι και το καλοκαίρι του 2016.