Τα παιχνίδια με μεγάλο προϋπολογισμό “θα πρέπει να συνεχίσουν να παρέχουν αξία για τα χρήματα σε σχέση με τον όγκο του περιεχομένου που προσφέρουν“, δήλωσε ο director του Outriders της Square Enix.
Ο Bartosz Kmita, ο creative director του Outriders στο studio People Can Fly, απάντησε στην άποψη που εξέφρασε ο πρώην επικεφαλής του PlayStation στις ΗΠΑ, Shawn Layden, ο οποίος πρότεινε τον περασμένο μήνα ότι τα παιχνίδια AAA ίσως χρειαστεί να γίνουν πιο μικρά στην επόμενη γενιά κονσολών λόγω του αυξανόμενου κόστους παραγωγής .
Μιλώντας στο VGC σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο Kmita εξήγησε ότι ο σχεδιασμός του Outriders αντικατοπτρίζει την πεποίθησή του ότι οι AAA τίτλοι έχουν υποχρέωση να προσφέρουν αξία στους παίκτες.
Στα σχόλια του Layden, ο Kmita είπε: «Φυσικά, έχετε δίκιο: υπάρχουν αυτές οι τεράστιες εταιρείες που κάνουν εξαιρετικά ακριβά παιχνίδια, αλλά με τον τρόπο που το βλέπω, αυτά τα παιχνίδια είναι επίσης πολύ κερδοφόρα γι ‘αυτούς, οπότε δεν μπορούν να παραπονεθούν».