Σύμφωνα με πληροφορίες, νέες λεπτομέρειες του PlayStation VR 2 διέρρευσαν μέσω μιας διάσκεψης προγραμματιστών.
Το κανάλι YouTube, PSVR Without Parole αναφέρει ότι η Sony πραγματοποίησε 90 λεπτά, κεκλεισμένων των θυρών, ενημέρωση προγραμματιστών για πιθανούς προγραμματιστές στο PSVR 2 νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα και το Upload VR ισχυρίστηκε αργότερα ότι επιβεβαίωσε ότι η συνάντηση πραγματοποιήθηκε.
Η Sony φέρεται να θέλει «να απομακρυνθεί από τις εμπειρίες VR και να επικεντρωθεί σε τίτλους AAA ποιότητας κονσόλας» μέσω ενός νέου υβριδικού μοντέλου για παιχνίδια PS5. Αυτό θα έβλεπε σημαντικές κυκλοφορίες με προαιρετική υποστήριξη VR με παρόμοιο τρόπο με το Hitman 3 και το No Man’s Sky. Όταν κυκλοφορούν τα παιχνίδια, η Sony θέλει οι παίκτες να μπορούν να κατεβάζουν είτε την κανονική είτε την έκδοση VR.
Αναφέρθηκε επίσης ότι θα υπάρξει «μεγάλη ώθηση» προς το remaste αυθεντικών παιχνιδιών PSVR για το PSVR 2.
Το PSVR Without Parole ισχυρίζεται επίσης ότι το headset χρησιμοποιεί οθόνη OLED Fresnel και έχει οπτικό πεδίο 110 μοιρών, 10 μοίρες περισσότερο από το αρχικό PSVR και 20 μοίρες περισσότερο από το Quest 2.
Εκτός από τους προηγουμένως επιβεβαιωμένα adaptive triggers, τα χειριστήρια του PSVR 2 θα περιλαμβάνουν επίσης χωρητικούς αισθητήρες αφής για τον αντίχειρα, τον δείκτη και τα μεσαία δάχτυλα και τα χειριστήρια λένε ότι είναι σε θέση να παρακολουθούν πόσο μακριά από τους αισθητήρες είναι τα δάχτυλα ενός παίκτη.