To πρόσφατο παιχνίδι της Ubisoft που έκλεψε τις εντυπώσεις είναι το Mario + Rabbids Kingdom Battle το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Nintendo για το Switch.
O Mario για πρώτη φορά χρησιμοποιεί όπλα σε αυτό το παιχνίδι. Το μεγάλο ερώτημα είναι πώς η Ubisoft έπεισε την Nintendo να επιτρέψει την μεγάλη μασκότ της Ιαπωνέζικης εταιρείας να τα χρησιμοποιήσει.
Ο Davide Soliani, υπεύθυνος στον δημιουργικό τομέα της Ubisoft Milan σε μία πρόσφατη συνέντευξή του για το IGN είπε ότι ο Shigeru Miyamoto τον προκάλεσε να φτιάξει ένα παιχνίδι με τον Mario χωρίς την δυνατότητα άλματος. Γι’αυτό το λόγo η Ubisoft αποφάσισε να προσθέσει όπλα. Ήταν ένα ζόρικο εγχείρημα για το εσωτερικό της εταιρείας, αλλά στο τέλος δούλεψε.
Πιο συγκεκριμένα είπε:
«Δεν ήταν κάτι εύκολο. Χρησιμοποιήσαμε κοινή λογική. Είπαμε αφού ‘θα είναι το μοναδικό και το πρώτο παιχνίδι με τον Mario να χρησιμοποιεί όπλα, πρέπει να σκεφτούμε κάτι που είναι πολύχρωμο, χαρούμενο και όχι τρομακτικό. Όταν φτάσαμε στο Κιότο της Ιαπωνίας προτείνωντας όπλα για τον Mario, πήραμε την έγκριση από τον Miyamoto με την πρώτη».
Ο Soliani συνέχισε λέγοντας για την εμπειρία του συνεργασίας με την Nintendo:
«Κάθε φορά που προτείνεις κάτι τρελό στην Nintendo, είναι πολύ ανοιχτόμυαλοι, αρκεί να έχεις μία καλή δικαιολογία και μία καλή λογική για δημιουργήσεις κάτι στον κόσμο του Mario».
Αυτή η απόφαση δεν πρέπει να ξαφνιάζει κανέναν. Ο Shigeru Miyamoto ισχυρίστηκε πως το αρχικό πλάνο για το Super Mario Bros. ήταν ο Mario να χρησιμοποιεί όπλα, αντί για μπάλες φωτιάς, αλλά κατέληξαν να αλλάξουν τα σχεδιά τους στα μέσα της παραγωγής αφού ήθελε η Nintendo να επικεντρωθεί στα άλματα.