Η Blizzard έχει καιρό να κυκλοφορήσει κάποιο στρατηγικής πραγματικού χρόνου εδώ και πολύ καιρό, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό δεν οφείλεται σε έλλειψη προσπάθειας. Οι προγραμματιστές που επιθυμούν απεγνωσμένα την επιστροφή ενός RTS φέρονται να έχουν προτείνει τα πάντα, από το Warcraft 4 μέχρι ένα spin-off του Call of Duty, χωρίς επιτυχία.
Η πληροφορία προέρχεται από τον Jason Schreier του Bloomberg, ο οποίος πρόσφατα πραγματοποίησε ένα Reddit AMA για την προώθηση του νέου του βιβλίου Play Nice, στο οποίο πήρε συνέντευξη από περίπου 350 πρώην και νυν υπαλλήλους της ιστορικής εταιρείας. Απαντώντας σε μια ερώτηση σχετικά με το Warcraft 4, ο Schreier προσθέτει το πλαίσιο ότι το τελευταίο παιχνίδι της Blizzard στο είδος, το StarCraft 2, «τα πήγε αρκετά καλά, αλλά δεν ανταποκρίθηκε στις υψηλές προσδοκίες της εταιρείας.»
Το StarcCraft 2 ξεκίνησε δυνατά με την αρχική του κυκλοφορία το 2010, αλλά κάθε είσοδος στην τριλογία των επεκτάσεων single-player προφανώς «τα πήγε χειρότερα από την προηγούμενη», πριν το όλο εγχείρημα γίνει free-to-play το 2017 «και πάλι τα πήγε καλά, αλλά όχι καλά όπως το Overwatch ή το Hearthstone».
Ο πρώην διευθυντής παραγωγής της Blizzard Tim Morten και άλλοι προγραμματιστές ήταν προφανώς «απελπισμένοι» να ξεκινήσουν ένα νέο RTS στην εταιρεία, λέει ο Schreier, «κάνοντας όλα τα είδη των pitches και των πρωτοτύπων, από το Warcraft 4 μέχρι ακόμη και, άγρια, ένα Call of Duty RTS pitch. Αλλά δεν υπήρχε καμία όρεξη στην εκτελεστική ομάδα της Blizzard για ένα νέο παιχνίδι RTS».
Το Warcraft 3: Reforged θα μπορούσε να είχε αλλάξει την τύχη υπέρ της ομάδας ανάπτυξης, αλλά έγινε μια απόλυτη καταστροφή για την εταιρεία – «το πρώτο κακό παιχνίδι της εταιρείας και μια κηλίδα στην ιστορία της Blizzard» – κάτι που μάλλον δεν έπεισε και πολύ την ηγεσία της Blizzard.