Ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer επέκρινε τη στρατηγική κυκλοφορίας παιχνιδιών του PlayStation στα PC σε μια σπάνια κριτική του προς τον μεγάλο “αντίπαλο”.
Μιλώντας κατά τη διάρκεια ενημέρωσης για τα μέσα ενημέρωσης και τους αναλυτές αυτή την εβδομάδα, ο Spencer επέκρινε «άλλους» που φέρνουν παιχνίδια κονσόλας στον υπολογιστή, δηλώνοντας ότι κυκλοφόρησαν εκδόσεις υπολογιστή «χρόνια αργότερα» και «χρέωσαν [τους παίκτες] για δεύτερη φορά».
Για αρκετά χρόνια η Microsoft κυκλοφόρησε τους τίτλους των Xbox Games Studios ταυτόχρονα σε PC και κονσόλες.
Συγκριτικά, η Sony κυκλοφόρησε το πρώτο PC port της, το Horizon Zero Dawn, το 2020 – πάνω από τρία χρόνια μετά το ντεμπούτο του παιχνιδιού στο PS4 – και η εταιρεία δήλωσε ότι θα δώσει προτεραιότητα στις κονσόλες για τις κυκλοφορίες παιχνιδιών που θα ακολουθήσουν.
«Λοιπόν, αυτή τη στιγμή, είμαστε η μόνη πλατφόρμα που στέλνει παιχνίδια σε κονσόλα, υπολογιστή και cloud ταυτόχρονα», δήλωσε ο Spencer σε μια παρουσίαση βίντεο.
«Άλλοι φέρνουν παιχνίδια κονσόλας στον υπολογιστή χρόνια αργότερα, όχι μόνο κάνοντας τους ανθρώπους να αγοράσουν το υλικό τους εκ των προτέρων, αλλά στη συνέχεια να τους χρεώσουν για δεύτερη φορά για να παίξουν στον υπολογιστή. Και φυσικά, όλα τα παιχνίδια μας βρίσκονται στην συνδρομητική μας υπηρεσία από την πρώτη ημέρα, περιλαμβάνονται όλες οι πλατφόρμες.»
Ο Spencer πρόσθεσε: «Έχουμε μια τεράστια ευκαιρία ανάπτυξης στον υπολογιστή. Επεκταθήκαμε για την ταυτόχρονη κυκλοφορία των παιχνιδιών πρώτου μέρους σε κονσόλα και υπολογιστή. Και πέρυσι υπερδιπλασιάσαμε τις πωλήσεις λιανικών παιχνιδιών πρώτου μέρους σε υπολογιστές. Και είμαστε επίσης ένας από τους μεγαλύτερους εκδότες τρίτου μέρους στο Steam.»