Η Backwards compatibility στο PS4 είναι ένα χαρακτηριστικό που πολλοί το θέλουν, αλλά μόνο λίγοι θα το χρησιμοποιήσουν πραγματικά, σύμφωνα με τον Jim Ryan της Sony.
Από την αρχή αυτής της γενιάς, η Sony πάντα μοιραζόταν μια στάση ενάντια της backwards compatibility, απορρίπτοντας επανειλημμένα αιτήματα από τους fans για να την φέρει σε κάποια μορφή στο PS4, είτε πρόκειται για PS3 παιχνίδια είτε για κάποιον από τους κλασικούς τίτλους του PS2 και του PS1.
Η Microsoft εξέπληξε όταν ανακοίνωσε την backwards compatibility από το Xbox 360 στο Xbox One και από τότε πολλά παιχνίδια του Xbox 360 εντοπίστηκαν στα πιο διαδραστικά διαγράμματα του Xbox Live, για να μην αναφέρουμε την αύξηση των πωλήσεων όπως στην περίπτωση των Black Ops και Black Ops 2.
Δυστυχώς, δεν φαίνεται ότι η Sony άλλαξε πολύ το backwards compatibility. Ο επικεφαλής των παγκόσμιων πωλήσεων και μάρκετινγκ της Sony, Jim Ryan, δήλωσε στο Time ότι δεν καταλαβαίνει γιατί κάποιος θα έπαιζε παλιά παιχνίδια δεδομένης της εξέλιξης της πιστότητας που επιτεύχθηκε σήμερα.
“Όταν έχουμε βρεθεί με τη backwards compatibility, μπορώ να πω ότι είναι ένα από εκείνα τα χαρακτηριστικά που ζητείται πολύ, αλλά δεν χρησιμοποιείται στην πραγματικότητα πολύ“, δήλωσε ο Ryan.
“Kαι εγώ ήμουν σε μια εκδήλωση για το Gran Turismo πρόσφατα όπου είχαν PS1, PS2, PS3 και PS4 παιχνίδια, και τα παιχνίδια του PS1 και PS2, φαινόταν αρχαία, και έλεγες από μέσα σου, γιατι να το παίξει κάποιος αυτό;“
Τα σχόλια του Ryan δεν ήχουν πολύ καλά, ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι η Sony πωλεί αυτά τα πολύ παλιά παιχνίδια στο PS4 μετά την ελαφριά αναβάθμισή τους στο κομμάτι των γραφικών και την προσθήκη Trophies.