Ο επικεφαλής των παιχνιδιών της Microsoft δήλωσε ότι ανησυχεί για την κατάσταση της διατήρησης βιντεοπαιχνιδιών και ζήτησε από όλους τους κατόχους πλατφορμών να τον ακολουθήσουν και να βρουν έναν τρόπο προστασίας της ιστορίας του κλάδου.
Η Backward compatibility ήταν βασικό χαρακτηριστικό των προσπαθειών μάρκετινγκ του Xbox Series X / S της Microsoft, με την εταιρεία να προωθεί την ικανότητα των κονσολών να παίζουν ένα ευρύ φάσμα αυθεντικών παιχνιδιών Xbox, Xbox 360 και Xbox One.
Πολλά παιχνίδια εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες των νέων κονσολών για να “έχουν καλύτερη εμφάνιση και gameplay” από ό, τι τα αρχικά, και άλλα υποστηρίζουν χαρακτηριστικά όπως το FPS Boost, το οποίο σχεδόν διπλασιάζει τον αρχικό ρυθμό καρέ.
Συγκριτικά, η αντίπαλη κονσόλα PlayStation 5 της Sony υποστηρίζει συμβατότητα μόνο με παιχνίδια PS4 και το Nintendo Switch φιλοξενεί περιορισμένο αριθμό ρετρό παιχνιδιών μέσω συνδρομής.
Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, ο επικεφαλής του Xbox Phil Spencer εμφανίστηκε στο Kinda Funny Gamescast για να συζητήσει τις συνεχιζόμενες προσπάθειες του Xbox για βελτίωση της πρόσβασης στα παλαιότερα παιχνίδια του και κάλεσε την ευρύτερη βιομηχανία παιχνιδιών να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο πλησιάζει τη διατήρηση.
«Ανησυχώ λίγο για την απώλεια της τέχνης μας και της ιστορίας της», είπε. «Όταν σκέφτομαι τα παλιά ROM και το MAME και αυτά τα πράγματα που χρησιμοποιούνται ως εργαλείο για να τρέχουν αυτά τα παιχνίδια… πραγματικά θέλω ως βιομηχανία να είμαστε μαζί για να διατηρήσουμε την ιστορία του gaming.»
«Ως βιομηχανία, θα μου άρεσε πολύ αν συναντιόμασταν για να βοηθήσουμε στη διατήρηση της ιστορίας της βιομηχανίας μας, έτσι ώστε να μην χάσουμε την πρόσβαση σε ορισμένα από τα πράγματα που μας οδήγησαν στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα και χτίσαμε αυτόν τον κλάδο. Αυτό θα ήταν ωραίο.»
Ερωτηθείς για το μέλλον της διατήρησης παιχνιδιών στο Xbox, ο Spencer επεσήμανε το cloud gaming ως μία λύση για την εξομοίωση παλαιότερων συστημάτων.