Μιλώντας στο Gaming Bolt οι Dan Baker, Tim Kipp και Brian Wade δημιουργοί της Nitrous Engine -της πρώτης μηχανής γραφικών με πλήρη υποστήριξη DirectX 12– σχολίασαν τις πιθανές βελτιώσεις που θα φέρει το νέο DirectX στο Xbox One.
“Δεν είμαστε ειδικοί στο Xbox One, αλλά μπορούμε να σου πούμε το τι καταλαβαίνουμε. Υπάρχουν δύο οφέλη με το DirectX 12 που έχουν σχέση με την απόδοση. Το πρώτο είναι η χαμηλότερη επιβάρυνση της CPU. Αυτό είναι σημαντικό γιατί οι CPUs στις κονσόλες δεν είναι δυνατές. Έχετε πολλές από αυτές, αλλά κάθε μια δεν είναι δυνατή. Το δεύτερο είναι ότι αυτό που κάνει το DirectX 12 είναι ότι προσφέρει μεγαλύτερη υποστήριξη για προηγμένα χαρακτηριστικά GPU. Ενεργοποιώντας τα αυτά στο Xbox One μπορείτε να έχετε μεγάλες βελτιώσεις στην απόδοση.Θα πάρει λίγα χρόνια στους developers να εγκλιματιστούν sτο πώς να προγραμματίσουν και να πάρουν αυτά τα οφέλη” λέει η ομάδα ανάπτυξης.
Όσο αφορά όμως στο μέλλον, μπορείτε το DirectX 12 να έχει αποτέλεσμα στο να έχουν τα παιχνίδια καλύτερη ανάλυση η FPS;
” Υπάρχει δυνατότητα για σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση που θα μπορούσαν να εκδηλωθούν με αυξημένη ανάλυση και frame rate. “
Είναι προφανές από τα παραπάνω, ότι το DirectX 12 θα λύσει τα χέρια των developers, που εργάζονται πάνω σε projects για το Xbox One, ενώ παράλληλα η κυκλοφορία του μπορεί να φέρει μεγάλες αλλαγές στην απόδοση, της κονσόλας της Microsoft.