Η Sony Interactive Entertainment (SIE) έχει «μεγάλες ελπίδες» να προσελκύσει τους παίκτες PC στο PS5, συνεχίζοντας να κυκλοφορεί πρώτα τα «κεντρικά» παιχνίδια της για την κονσόλα.
Ενώ τα παιχνίδια της ζωντανής υπηρεσίας της θα κυκλοφορούν ταυτόχρονα για PS5 και PC, οι παίκτες της κονσόλας θα συνεχίσουν να έχουν πρώιμη πρόσβαση στους αφηγηματικούς τίτλους της Sony.
Οι Hermen Hulst και Hideaki Nishino, οι οποίοι θα είναι οι νέοι κοινοί διευθύνοντες σύμβουλοι της SIE από την 1η Ιουνίου, συζήτησαν αυτή τη στρατηγική κατά τη διάρκεια μιας επιχειρηματικής ενημέρωσης για το PlayStation.
Με την καθυστέρηση της κυκλοφορίας σε PC των sequels όπως το Marvel’s Spider-Man 2 και το God of War Ragnarök, η Sony ελπίζει να προσελκύσει τους χρήστες που έχουν παίξει τα προηγούμενα παιχνίδια αυτών των σειρών εκτός κονσόλας να κάνουν το άλμα στο PS5 για να τα βιώσουν νωρίτερα.
«Πράγματι, φέρνουμε τους τίτλους μας στην πλατφόρμα PC και έχουμε μια διπλή προσέγγιση εδώ», δήλωσε ο σημερινός επικεφαλής των PlayStation Studios Hulst. «Από την πλευρά της ζωντανής υπηρεσίας, κυκλοφορούμε τους τίτλους μας ταυτόχρονα, δηλαδή μέρα με τη μέρα στο PlayStation 5 και στο PC.»
«Αλλά με τους τίτλους μας tentpole, τους τίτλους μας για έναν παίκτη ή τους αφηγηματικούς τίτλους που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά των όσων έχουν παραδώσει τα PlayStation Studios τα τελευταία χρόνια και στην ιστορία μας, ακολουθούμε μια πιο στρατηγική προσέγγιση και παρουσιάζουμε τα σπουδαία franchise μας σε νέα κοινά και βρίσκουμε νέα κοινά που ενδεχομένως θα ενδιαφερθούν πολύ να παίξουν, για παράδειγμα, τα sequels στην πλατφόρμα PlayStation.»
«Έχουμε μεγάλες ελπίδες ότι θα μπορέσουμε να φέρουμε νέους παίκτες στο PlayStation γενικότερα, αλλά και στις πλατφόρμες PlayStation συγκεκριμένα.
«Στην πραγματικότητα, το ίδιο ισχύει και για τη δουλειά που κάνουμε με την επέκταση των σπουδαίων ιδιοτήτων μας σε άλλα μέσα, όπως τηλεοπτικές σειρές και ταινίες, για παράδειγμα, όπως είδατε με το The Last of Us στο HBO ή την ταινία Gran Turismo, που φέρνει επίσης νέους παίκτες στις σειρές μας».