Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

EA: “Πάνω από το 40% των πωλήσεων των παιχνιδιών θα γίνεται ψηφιακά μέχρι το τέλος του έτους”

Η EA μοιράστηκε ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα στα οικονομικά της στοιχεία, χάρη στις ψηφιακές πωλήσεις οι οποίες είχαν έσοδα έως και 61%.

Κατά την διάρκεια της ενημέρωσης των επενδυτών, ο CFO, Blake Jorgensen, ρωτήθηκε για το σχόλιο της EA σχετικά με τα ολοκληρωμένα downloads των ψηφιακών παιχνιδιών που αποτελούν το 9% του οικονομικού έτους του εκδότη.

Ο αριθμός μας εξέπληξε γιατί είχαμε σκεφτεί ότι θα ήταν γύρω στο 5% σε ετήσια βάση“, δήλωσε ο Jorgensen. “Μπορεί απλώς ο καταναλωτής να μετατοπίζεται ταχύτερα από όσο γνωρίζουμε ή αναμένουμε.

Νομίζουμε ότι η βιομηχανία θα ολοκληρώσει το ημερολογιακό έτος 2017 κατά πάσα πιθανότητα πάνω από το 40%“, πρόσθεσε. Αυτό είναι σχεδόν το μισό των πωλήσεων της βιομηχανίας να γίνεται online, το οποίο είναι ένα μεγάλο βήμα.

Το ψηφιακό μερίδιο της EA θα μείνει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό, εξαιτίας του FIFA. Το παιχνίδι είναι πολύ δημοφιλές σε μέρη με περιορισμένη πρόσβαση σε εύρος ζώνης υψηλής ταχύτητας και σε χώρες όπου η αγορά ψηφιακών προϊόντων δεν είναι ο κανόνας (όπως η δικιά μας), οπότε πάντα θα πουλά καλύτερα σε δίσκο.

Διαβάστε επίσης:  Η Sony είναι πλέον ο μεγαλύτερος μέτοχος της Kadokawa

Και όντας το μεγαλύτερο (σε πωλήσεις) παιχνίδι της εταιρείας, θα μειώσει το συνολικό ποσοστό των ψηφιακών εσόδων για την EA.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η σεζόν των βραβείων ξεκινά επίσημα με την ανακοίνωση της shortlist  για τα Όσκαρ 2025. Η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών αποκάλυψε τις υποψήφιες...

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Οι σπάνιες και πολύτιμες κάρτες του Pokémon Trading Card Game (TCG) φαίνεται να έχουν βρεθεί στο επίκεντρο οικονομικών εγκλημάτων, όπως το ξέπλυμα χρημάτων, σύμφωνα...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...