To haptic feedback είναι μια από τις μεγάλες καινοτομίες που φέρνει το PS5 και το χειριστήριο του DualSense. Οι προγραμματιστές αναζητούν έναν εύκολο τρόπο για να το χρησιμοποιήσουν στα παιχνίδια τους και έγινε γνωστό πως θα μπορούν μέσα από μια νέα τεχνολογία που χρησιμοποιεί τα ηχητικά εφέ από τα παιχνίδια για να δημιουργήσει το DualSense rumble.
Ως μέρος ενός φυλλαδίου με θέμα την τεχνολογία, ο κάτοχος της πλατφόρμας εξήγησε ότι στοχεύει να «μειώσει το βάρος» για ορισμένες ομάδες παρέχοντας απλές λύσεις που χρησιμοποιούν το υλικό της.
«Έχουμε δημιουργήσει ένα απτικό περιβάλλον σχεδιασμού κυματομορφής δονήσεων που ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει εύκολα», αναφέρει η Sony. “Με αυτόν τον τρόπο, δεν έχουμε αναπτύξει μόνο ένα εργαλείο που επιτρέπει στους δημιουργούς παιχνιδιών να σχεδιάσουν μια κρουστική, φυσική και άνετη κυματομορφή δονήσεων σε λιγότερα βήματα, αλλά επίσης δημιουργήσαμε μια μέθοδο δημιουργίας σχεδόν αυτόματα μοτίβων δόνησης από τα ηχητικά εφέ ενός παιχνιδιού.”
Θεωρητικά, αυτό σημαίνει ότι οι δυνατοί ήχοι όπως οι εκρήξεις θα παρέχουν ισχυρό feedback, ενώ οι μαλακότεροι ήχοι όπως o κυματισμόw του νερού θα είναι πολύ πιο ήπις. Προφανώς, οι προγραμματιστές που σχεδιάζουν προσαρμοσμένες κυματομορφές θα έχουν πολύ μεγαλύτερη επιτυχία με την τεχνολογία, αλλά αυτό φαίνεται σαν ένας καλός εύκολος τρόπος για να ξεκινήσουν οι μικρότερες ομάδες.