Connect with us

Τι ψάχνεις;

dualsense-edge

Νεα

Το νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας του PlayStation αποκαλύπτει μια νέα ιδέα χειριστηρίου που χρησιμοποιεί αγώγιμη μελάνη

Η Sony κατέθεσε νέα πατέντα για μια νέα ιδέα χειριστηρίου. Το χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει σε αυτό το χειριστήριο είναι η χρήση ηλεκτρικού μελανιού, που επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργήσουν μια προσαρμοσμένη διάταξη που ταιριάζει στο μοναδικό στυλ παιχνιδιού τους. Αυτή η πατέντα θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τα παιχνίδια.

Το σχέδιο που εντοπίστηκε από το Exputer, μιλάει για ένα χειριστήριο που δίνει στους παίκτες ένα νέο επίπεδο ελευθερίας προς την κατεύθυνση της προσαρμογής. Αυτή η ιδέα θα λειτουργεί σε επίπεδη επιφάνεια και ο χρήστης θα πρέπει να σχεδιάσει προσωπικά τη διάταξη για τα κουμπιά προσομοίωσης υπολογιστή που ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες του. Ωστόσο, οι παίκτες θα χρειαστούν πρώτα ένα κανονικό χειριστήριο, για να συνδέσουν τα χειριστήρια που έχουν σχεδιαστεί με το χέρι με τα πραγματικά κουμπιά του κανονικού χειριστηρίου.

Επιπλέον, θα υπάρχει ένα πλήκτρο “κατά της κόπωσης”, ένα χαρακτηριστικό που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει τη λειτουργικότητα των κουμπιών. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι παίκτες θα πατούν τα κουμπιά μία φορά, επανειλημμένα ή θα τα κρατούν πατημένα. Αυτό το πλήκτρο “κατά της κόπωσης” θα διασφαλίσει ότι οι παίκτες θα μπορούν να απολαμβάνουν ένα υψηλότερο επίπεδο προσαρμογής για το πάτημα των κουμπιών τους, παρέχοντας μια πιο ομαλή και απολαυστική εμπειρία παιχνιδιού.

Διαβάστε επίσης:  Ο Χάρισον Φορντ εντυπωσιάστηκε από την ερμηνεία του Τρόι Μπέικερ στο Indiana Jones and the Great Circle

Η νεότερη πατέντα του χειριστηρίου του PlayStation μπορεί να θεωρηθεί ως μια εξαιρετικά προηγμένη έκδοση του χειριστηρίου προσβασιμότητας.

Αυτή η νέα ιδέα παρέχει στους παίκτες ένα ακόμη μεγαλύτερο εύρος επιλογών, ιδίως όσον αφορά την προσαρμογή. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στοχεύει στη δημιουργία μιας εξατομικευμένης διάταξης που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους, επιτρέποντας στους παίκτες να σχεδιάζουν προσαρμοσμένα κουμπιά.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτή η τεχνολογία είναι προς το παρόν απλώς μια πατέντα και το μέλλον της είναι αβέβαιο. Παρ’ όλα αυτά, η έρευνα και η ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας θα μπορούσε ενδεχομένως να ανοίξει περισσότερες επιλογές για μελλοντικά χειριστήρια προσβασιμότητας, βελτιώνοντας περαιτέρω την εμπειρία παιχνιδιού για όλους τους παίκτες.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το Star Wars φαίνεται να βρίσκει επιτέλους ξανά τη φόρμα του στο Disney+ με το Skeleton Crew, μια από τις σειρές με την υψηλότερη...

Νεα

Ο μέσος παίκτης του Steam πιθανότατα πέρασε τις περισσότερες ώρες παιχνιδιού του από το 2024 για να σβήσει παιχνίδια από το backlog του –...