Connect with us

Τι ψάχνεις;

the last of us part 2

Νεα

Το Last of Us Part 2 και το God of War στο PS5 θα υποστηρίζουν τις νέες δυνατότητες του DualSense

Το The Last of Us Part 2 και το God of War σύμφωνα με πληροφορίες υποστηρίζουν haptic feedback όταν παίζονται στο PlayStation 5 μέσω backwards compatibility.

Το παιχνίδι της Naughty Dog χρησιμοποιεί επίσης τα adaptive triggers του χειριστηρίου του PS5 DualSense, σύμφωνα με το GamesRadar.

Η κορυφαία λειτουργία του DualSense είναι το haptic feedback, η οποία χρησιμοποιεί μια σειρά μικροσκοπικών δονήσεων για να εισαγάγει διάφορες αισθήσεις κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, όπως η δυσκολία οδήγησης ενός αυτοκινήτου μέσα σε λάσπης, η αντίσταση κατά το άλμα στο νερό ή αίσθηση αναπήδησης κατά τη διέλευση μιας ξύλινης γέφυρας.

Έχει επίσης τις προσαρμοστικές σκανδάλες (adaptive triggers), οι οποίες μπορούν να προσφέρουν διαφορετικά επίπεδα αντίστασης για να κάνουν τους μηχανισμούς ενός παιχνιδιού να αισθάνονται πιο ρεαλιστικοί. Αυτή η εφαρμογή είναι παρούσα στο The Last of Us Part 2, αναφέρει το GamesRadar.

Διαβάστε επίσης:  Αποκαλύφθηκαν οι νέοι τίτλοι των PlayStation Plus Game Catalog και Classics του Δεκεμβρίου

Ο ιστότοπος ισχυρίζεται ότι σε κάθε πυροβολισμό με όπλο στο παιχνίδι της Naughty Dog οδηγεί σε εντυπωσιακό feedback του χειριστηρίου, κάτι που συμβαίνει επίσης στις μάχες του God of War, ειδικά όταν ανοίγετε το Guardian Shield που χρησιμοποιείται από τον Kratos ή ρίχνει το Leviathan τσεκούρι του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η σεζόν των βραβείων ξεκινά επίσημα με την ανακοίνωση της shortlist  για τα Όσκαρ 2025. Η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών αποκάλυψε τις υποψήφιες...

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Οι σπάνιες και πολύτιμες κάρτες του Pokémon Trading Card Game (TCG) φαίνεται να έχουν βρεθεί στο επίκεντρο οικονομικών εγκλημάτων, όπως το ξέπλυμα χρημάτων, σύμφωνα...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...