Connect with us

Τι ψάχνεις;

dualsense ps5

Νεα

Το haptic feedback του DualSense “είναι μεγάλη υπόθεση” λέει ο ιδρυτής της Sucker Punch

Ο συνιδρυτής της Sucker Punch, Brian Fleming, δήλωσε ότι είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για το haptic feedback χαρακτηριστικό του χειριστηρίου του PlayStation 5.

Η Sony λέει ότι το hapti feedback (απτική ανατροφοδότηση) sto DualSense παρουσιάζει μια ποικιλία από αισθήσεις που έχουν οι παίκτες, όπως η διαφορά μεταξύ οδήγησης σε χώμα και επιφάνειας πίστας, αντίσταση κατά το άλμα στο νερό ή αίσθηση αναπήδησης κατά τη διέλευση μιας ξύλινης γέφυρας.

Ο Fleming είπε στο Eurogamer ότι πιστεύει ότι το χαρακτηριστικό θα είναι «μια μεγάλη υπόθεση», ενώ ο art director του Ghost of Tsushima και creative director Jason Connell είπε ότι το στούντιο που ανήκει στο PlayStation θα συνεχίσει να διερευνά νέους τρόπους με τους οποίους τα χειριστήρια θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη σύνδεση παικτών με τον κόσμο των παιχνιδιών του.

Διαβάστε επίσης:  Το The Witcher 4 αποκαλύφθηκε με νέο trailer στα The Game Awards 2024

Στο Infamous Second Son, οι παίκτες γέρνουν και ανακινούν τον ελεγκτή PS4 DualShock για να ψεκάζουν χρώμα, ενώ το Ghosts of Tsushima απαιτεί από τους παίκτες να κάνουν σάρωση στην επιφάνεια αφής του χειριστηρίου για να εκτελέσουν διάφορες ενέργειες, συμπεριλαμβανομένης της κλήσης του ανέμου για να τους βοηθήσει να περιηγηθούν στον κόσμο του.

«Νομίζω ότι είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος με το haptic feedback στο χειριστήριο», δήλωσε ο Fleming. «Μιλήσαμε για το πώς πραγματικά αγαπάμε το πώς τα χειριστήρια συνδέουν [εσάς στο παιχνίδι] και οτιδήποτε μας δίνει περισσότερη ικανότητα να δώσουμε στον παίκτη καλύτερη απτική ανατροφοδότηση σχετικά με το τι συμβαίνει, νομίζω ότι θα είναι μεγάλη υπόθεση. Νομίζω λοιπόν για τη Sucker Punch, αυτή είναι μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα περιοχή, σωστά; ” κατέληξε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το Star Wars φαίνεται να βρίσκει επιτέλους ξανά τη φόρμα του στο Disney+ με το Skeleton Crew, μια από τις σειρές με την υψηλότερη...

Νεα

Ο μέσος παίκτης του Steam πιθανότατα πέρασε τις περισσότερες ώρες παιχνιδιού του από το 2024 για να σβήσει παιχνίδια από το backlog του –...