Το Elden Ring Nightreign μπορεί να έχει μια battle royale δομή, αλλά σύμφωνα με τον σκηνοθέτη του, Junya Ishizaki, αυτό δεν ήταν το αρχικό πλάνο της FromSoftware. Η απόφαση να ενσωματωθεί η ιδέα της συρρίκνωσης του πεδίου μάχης προέκυψε μέσα από πειραματισμούς κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού.
«Η battle royale δομή δεν ήταν η βάση του παιχνιδιού από την αρχή» δήλωσε ο Ishizaki στο GameSpot. «Δεν ξεκινήσαμε με αυτή την ιδέα, αλλά κάποια στοιχεία αυτού του είδους άρχισαν να διαμορφώνονται κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Nightreign.»
Ένα από αυτά τα στοιχεία είναι το Ring of Reign, ο μηχανισμός που περιορίζει σταδιακά την αρένα, αναγκάζοντας τους παίκτες να κινούνται και να προσαρμόζουν τη στρατηγική τους. Αρχικά, το παιχνίδι δεν περιλάμβανε αυτόν τον μηχανισμό, αλλά όπως εξηγεί ο Ishizaki, η ομάδα ανάπτυξης τον πρόσθεσε για να ενισχύσει τη ροή του παιχνιδιού και να κατευθύνει τις αποφάσεις των παικτών. «Δοκιμάσαμε αυτή την προσέγγιση, είδαμε ότι λειτουργεί καλά, και έτσι την κρατήσαμε», ανέφερε.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η FromSoftware δανείζεται στοιχεία από άλλα είδη. Ο Ishizaki έχει ήδη αναφερθεί στη χρήση roguelike μηχανισμών στο Nightreign, τονίζοντας πως δεν πρόκειται για απλή αντιγραφή δημοφιλών τάσεων, αλλά για μια επιλογή που ταιριάζει στην εμπειρία που θέλει να προσφέρει η εταιρεία.