Το Black Myth: Wukong φέρεται να κόστισε στον προγραμματιστή Game Science περίπου 43 εκατομμύρια δολάρια για να το φτιάξει, αλλά τα κέρδισε αυτά τα χρήματα μέσα σε λίγες μόνο εβδομάδες, έχοντας πάνω από 20 εκατομμύρια πωλήσεις προς 60 δολάρια το αντίτυπο.
Σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την Κρατική Φορολογική Διοίκηση Zhejiang στην Κίνα, ο συνολικός εκτιμώμενος προϋπολογισμός του επιτυχημένου RPG δράσης ήταν «πάνω από 300 εκατομμύρια γιουάν». Αυτό ανέρχεται σε περίπου 42,3 εκατομμύρια δολάρια με τις τρέχουσες μετατροπές, το οποίο είναι αρκετά χαμηλότερο από τον προϋπολογισμό των 70 εκατομμυρίων δολαρίων που είχε αναφερθεί προηγουμένως από το Bloomberg.
Είναι σημαντικό ότι το εύρος αυτών των αριθμών δεν είναι απολύτως σαφές. Αυτή η φορολογική διοίκηση προσδιορίζει το συνολικό κόστος ανάπτυξης, ενώ το Bloomberg ανέφερε τη συνεισφορά του μεγαλύτερου εξωτερικού μετόχου της Game Science και πώς αυτή συγκρίνεται με τον προϋπολογισμό του παιχνιδιού. Οι μισθοί του προσωπικού, οι χώροι γραφείων, το απαραίτητο υλικό και λογισμικό, το προσωπικό υποστήριξης, το μάρκετινγκ, η διανομή και πολλοί άλλοι παράγοντες και πόροι μπορούν να επηρεάσουν τον προϋπολογισμό ενός παιχνιδιού, για να μην μιλήσουμε για την ενδεχόμενη κατανομή των εσόδων με τους επενδυτές και τους εταίρους.
Με μια τιμή 60 δολαρίων, όλα αυτά αντιστοιχούν σε ακατέργαστα έσοδα άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, τα οποία φυσικά φορολογούνται.